Punk/rock Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, har så utrolig lyst til å kjøpe meg en Xbox 360 med Gears of War + Lost Planet som er rett rundt hjørnet! Men har fått med meg at mange har visst problemer med sin Xbox 360 (at den blir for varm, freez'er, og kan lyse 3røde lys som viser tegn til at den er defekt). Er dette et tilfelle blant mange av dere? Er det virkelig så mye feil med Xbox'n at jeg burde droppe tanken på å kjøpe en? Har øgså lest noe om at det skal bli lansert en ny versjon (Xbox 360 V2), men vet ikke når.. Er tilstanden virkelig så ille at jeg bør kanskje vente (leeenge)? Vil ikke kjøpe Wii eller PS3, vil ha Xbox 360!! Takker for alle svar og råd Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 tilstanden er ikke ille. Om du kjøper deg en xbox 360 er det jo selvsagt aller størst sjanse for at du får en som fungerer som den skal. om du virkelig vil ha en 360 må du jo selvsagt gå for det. er du uheldig er det gode metoder for å få ny/få fikset den du har. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Altså, de som det ikke er feil med er for opptatt med å spille til å skrike ut, de det går galt med derimot... Fanboys vil blåse dette opp, få det til å høres mye verre ut enn det er for å sverte motstanderen osv. Det samme skjer med PS3 allerede, var jo en som påstod han hadde returnert den 4 ganger eller noe? Kjøp en 360 om du vil ha en, har hatt min siden i våren 06 uten å hatt ett problem. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke harr noen problemer med min, tror de eldre har flere feil så de som ligger i butikken nå burde vell være temmelig greie. Fikk meg til jul (første konsollen min siden psone:P) og liker den kjempemasse Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Anbefaler 360. Kan bli litt overoppheta hvis du har den i en isolert hylle f.eks. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fanboys vil blåse dette opp, få det til å høres mye verre ut enn det er for å sverte motstanderen osv. Det samme skjer med PS3 allerede, var jo en som påstod han hadde returnert den 4 ganger eller noe? Tråden om de 4 ps3'ene innså vel alle fra første sekund var fake. Det er jo fakta at noen har problemer med 360, men de aller fleste konsoller er problemfrie. Skulle du av en eller annen grunn får problemer, så får du garantert en ny. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 veldig få 360er bryter sammen eller er ødelagte mange har 360, og de få som har en feil med sin skriker gjerne ut om det du kan trygt kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vil du ha en 360, kjøp deg en. Skulle du være så uheldig at du faktisk får en konsoll som kjiiper ut etterverdt, så har du vel to års garanti på saken. Har ganske mange venner og bekjente med 360 nå, og ut av disse er det kun en som har hatt et problem, det var dog en launchday-konsoll (ikke at det har så mye å si, jeg har hatt min launch-box uten problemer). Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fanboys vil blåse dette opp, få det til å høres mye verre ut enn det er for å sverte motstanderen osv. Det samme skjer med PS3 allerede, var jo en som påstod han hadde returnert den 4 ganger eller noe? Tråden om de 4 ps3'ene innså vel alle fra første sekund var fake. Det er jo fakta at noen har problemer med 360, men de aller fleste konsoller er problemfrie. Skulle du av en eller annen grunn får problemer, så får du garantert en ny. 7687164[/snapback] Ja Tidus, som sagt, folk som kun er ute etter å sverte den andre. Syns det er litt irriterende siden slikt stiller andre som liker samme konsoll som idioten som gjør dette i dårlig lys, men slik er vel livet Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kjøp 360!! Og tar du med Gears of War og Lost Planet har du mye moro i vente. Og så kommer det mange fristende titler til 360'n i år + at det finnes en del gobiter ute allerede som Dead Rising, Saints Row og Oblivion for å nevne noen. Lenke til kommentar
Interfact Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg og en kompis kjøpte hver sin Xbox 360 samme dag og har ikke hatt noe form for problemer, overoppheting eller lignende. ( Hatt den i 8 måneder sånn cirka ) Bare sørg for at du ikke legger Xbox 360-en i en varm og liten plass der ikke luften kan slippes ut. Leste også på flere plasser, for eksempel www.spillmagasinet.no at Microsoft nekter at det kommer en ny versjon av Xbox 360. ( http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article858293.ece ) Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hei igjen! Tusen takk for alle svar, er helt bestemt på å kjøpe meg en Xbox 360 nå! Ses online i GoW! Har bare et lite spørsmål til slutt som kan være litt dumt, men.. Hvor burde jeg kjøpe Xbox 360? Lefdal eller Elkjøp? Noen som har noen erfaringer? Tusen takk, mvh meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Der hvor det er billigst Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Prisforskjellen er ikke stor, ligge runder 50lappen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er en pils på byen det.. 50kr spart er en pils tjent Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Eventuelt en kebab Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg har hatt siden release aldri hatt noe problemer med xboxen og ingen av mine venner har hatt det heller. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 En liten indikator på at det faktisk er *mange* x-box 360 med problemer: Når jeg fikk esken fra microsoft, som 360'n skal sendes tilbake med, så fulgte det med en instruks for pakking og hvor jeg skulle ringe. Ringte nummeret og sa kun "jeg har en ødelagt x-box 360 som skal hentes". Dama i andre enden svarte "Åh? Da må du ringe DHL. Dette er UPS." Jaha. Hu hadde tydligvis hatt en del telefoner... Så jeg ringer DHL. Samme igjen: sier kun "jeg har en ødelagt x-box 360 som skal hentes". Han på kundeservice visste absolutt alt. Han kunne til og med vekta på esken med x-box 360'n uten å måtte se noe sted. Men, neida, det er ikke SÅ mange x-box 360 det er problemer med... Eller...? Men er det verdt å kjøpe seg en x-box 360? Tja. Jeg har kjøpt meg 2stk (da kan jeg bytte på å sende de ned til tyskland for reperasjon annenhver gang etter som de bryter sammen) for NÅR DEN VIRKER er den fantastisk! Har absolutt ingen telling på hvor mange timer jeg har spilt BATTLEFIELD 2 over x-box live. Og nå er GEARS OF WAR her og ødlegger all fritiden min. Helt suverent! Og med tittelene som kommer fremover....Må ha 360, bare må ha det! Så løp og kjøp, og håp at du får en som ikke bryter sammen! ;-) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Råttene egg finner du overalt og uansett hvem det er. Slik er det vel med tekniske dubeditter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er en pils på byen det.. 50kr spart er en pils tjent 7697797[/snapback] Trudde eg var den eineste med slik simpel tankegang Gratulere deg på forhånd med kjøpet da. Gears Of War vil nok gi deg noen solide timer, ihvertfall online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå