The7thSense Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei: Jeg er en filmglad person og plages litt med størrelsen på bilde som kommer fra pc til Tv'en. Skal prøve å forklare saken så godt som mulig. Jeg bruker Windows Media Player for å se disse filmene. Når jeg har NVidia's kontroll panel på instillingen "Dualview" så må jeg flytte WMP utenfor bildet på pc'en for at det skal vises på Tv'en. Når jeg da dobbelklikker WMP så blir bildet stort og passer Tv skjermen perfekt. Men om jeg velger "Clone" fra kontroll panelet og dobbeltklikker WMP på pc skjermen da stemmer ikke størrelsen på Tv'en. Rører jeg da på musen rundt omkring på pc-bildet da flytter også skjermen etter på tv'en. Jeg vet at jeg har klart å få KUN bildet over til Tv'en i rett format og da vises den ikke på skjemen på pc'en og jeg kan gjøre andre ting der, mens andre ser film på tv. Mener det var en funksjon som het "Movie" eller no sånt. Men finner ikke denne funksjonen på NVidia kontroll panel. Har lastet ned NVidia's siste driver. Er det andre som plages med dette, eller hva gjør jeg feil? Vet at dette høres litt newbee ut men håper noen har forslag til hva som kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå