Simen_M Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg vet at min bror bestillte seg en cd med en del teoriprøver på for et par år siden. Men nå som jeg skal ta lappen, er den jo såklart blitt borte. Har googlet litt rundt for å prøve å finne igjen siden, men hittil uten hell. Noen som vet om en side som selger slike? Er klar over alternativer som: Teoritentamen.no Zenzor.no Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 De fleste kjøreskoler kan bestille denne. Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du sikter antageligvis til Veien til førerkortet på CD-rom. Den selges på de fleste nettbokhandler. Brukte den selv. Var ganske dyr, men funka bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel det samme som i teoriboka, bare på CD? Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ikke helt det samme nei. Er blant annet en del videoeksempler, i tillegg til at man kan ta en del teoriprøver. Men den jeg har er i hvert fall på gammel form, med flere riktige svaralternativer per spørsmål. Er ikke sikkert det finnes noen oppdatert versjon. Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis det bare er oppgaver du trenger å øve på (ikke lese teori) anbefaler jeg mye heller å betale 30kr på teoritentamen.no. Da kan du ta så mange prøver du vil i 24 timer. Dette blir myyye billigere enn å kjøpe cd-rom med mange færre oppgaver på. Denne koster rundt 550 kroner. Du kan ta mange teoriprøver på nettet for den summen. Dessuten er det akkurat like oppgaver, alt er laget av folk i ATL. Forskjellen er at det ligger mange flere oppgaver ute på teoritentamen.no enn du finner på cd en.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis det bare er oppgaver du trenger å øve på (ikke lese teori) anbefaler jeg mye heller å betale 30kr på teoritentamen.no. Da kan du ta så mange prøver du vil i 24 timer. Dette blir myyye billigere enn å kjøpe cd-rom med mange færre oppgaver på. Denne koster rundt 550 kroner. Du kan ta mange teoriprøver på nettet for den summen. Dessuten er det akkurat like oppgaver, alt er laget av folk i ATL. Forskjellen er at det ligger mange flere oppgaver ute på teoritentamen.no enn du finner på cd en.. 7753855[/snapback] Man kan også kjøpe den grå oppgaveboka fra ATL. Tror den inneholder nøyaktig samme spørsmålene som man kan betale 30,- for 24 timer, og den har man hele livet. Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis det bare er oppgaver du trenger å øve på (ikke lese teori) anbefaler jeg mye heller å betale 30kr på teoritentamen.no. Da kan du ta så mange prøver du vil i 24 timer. Dette blir myyye billigere enn å kjøpe cd-rom med mange færre oppgaver på. Denne koster rundt 550 kroner. Du kan ta mange teoriprøver på nettet for den summen. Dessuten er det akkurat like oppgaver, alt er laget av folk i ATL. Forskjellen er at det ligger mange flere oppgaver ute på teoritentamen.no enn du finner på cd en.. 7753855[/snapback] Man kan også kjøpe den grå oppgaveboka fra ATL. Tror den inneholder nøyaktig samme spørsmålene som man kan betale 30,- for 24 timer, og den har man hele livet. 7755398[/snapback] Sant nok det, men det er maaange flere ulike oppgaver på teoritentamen.no enn du finner i oppgaveboka. Oppgavene på nettet er prioritert og derfor mer oppdaterte i forhold til spørsmålene på teorieksamen. De utbedres jevnlig og holder derfor mye bedre kvalitet enn oppgaveboka. Det er lettere å forandre på spørsmålene på nettet enn å trykke helt nye bøker. Ulempen er at man må ta veldig mange prøver for å komme innom flest mulig spørsmål. Fordelen er at man da er godt forberedt til teorieksamen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå