Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006 finale.

Dotten

Hvem fortjener tittelen?  

189 stemmer

1. 1. Hvem fortjener tittelen?

• Jarmo
      70
    • LarsP
      53
    • Steffypants
      65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok Stefanguten, av den enkle grunn at han er en tøs uten like og fordi vi hadde det artig. Rett under kommer Jarmo som er en knakendes god kar med artig dialekt :D Jaja, selv om han sikkert ikke husker meg spesifikt, så hadde han fått stemmen min om SteffyTøs ikke var her :p

Lenke til kommentar

Jarmo - Kanskje forumets største karakter. Med med bart, vom og moderatorstatus kan denne mannen strike down with forious anger. jeg må si det var en stor opplevelse å hilse på denne mannen på HW-LAN og ikke minst å se han prøve Guitar Hero... Det var tider det.

LarsP - Trøder som liker drittfilmer (Blade Runner ol.) og har et sjarmerende glimt i øyet. Med hans hete blikk som flammer opp RPP og hans sjarmerende kommentarer er det ikke rart han er i finalen igjen.

Eneste jeg kan trekke ned på er stemmen, som ikke var så

SteffyPantz - Underholdene bukse med sans for film og dessuten en god del kunnskap om det. Har ofte gode kommentarer på lur som får ugjennomtenkte mennesker til å kun tenke hammertime.

At han gjerne vil ta en tur innom meg (ja,på den måte) er jo også på måte litt sjarmerende.

Hvem jeg stemte på? Tja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...