b0berg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei Har en 87modell Toyota Celica, men har mistet den nøkkelen som kan åpne bakluka, har bare en nøkkel som går til dørene og tenninga. Er noe feil med vaieren som går bak til bakluka, så eneste muligheten er å få tak i ny nøkkel. Kan man bestille nøkler til en så gammel bil fortsatt? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da vil jeg tro at noen har byttet låsen på bakluka, om dette låsebyttet er registrert hos Toyota er vel kanskje lite sannsynlig, Du må antagelig ta ut låsesylinderen og se om det står noe nøkkelnummer på den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Toyota fra 1987 (sikkert en del år rundt og) har en nøkkel som er "Administrator", den låser opp alle dører og starter bilen. I tillegg har den vel nøkler som har spesifikke oppgaver, låser opp dører eller starter bilen. Hør med Toyotaforhandleren din, og er du heldig klarer de å finne på noe. Hvis ikke må du nok enten få ordna den vaieren, eller ut med hele låsen bak, og inn med ny Redigert: Skrivefeil, som vanlig Endret 10. januar 2007 av OML Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Toyota fra 1987 (sikkert en del år rundt og) har en nøkkel som er "Administrator", den låser opp alle dører og starter bilen. I tillegg har den vel nøkler som har spesifikke oppgaver, låser opp dører eller starter bilen. Hør med Toyotaforhandleren din, og er du heldig klarer de å finne på noe. Hvis ikke må du nok enten få ordna den vaieren, eller ut med hele låsen bak, og inn med ny Redigert: Skrivefeil, som vanlig 7687780[/snapback] Ja, sånn nøklene mine funker. Det er den "admin"nøkkelen jeg har mistet. Får satse på at jeg får bestilt nye uten å skifte lås, da fikser jeg heller vaieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå