Dukle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei, jeg har kjøpt meg G15 keyboardet på engelsk, jeg vet at æ,ø og å ikke er på selve keyboardet, men jeg trodde du kunne endre oppsettet til norsk slik at der å er så ble det liksom å. Går det an? Fordi ellers må jeg jo sende det tilbake til mpx ( går ut ifra at det burdte gå an) Og fungerer det svenske versjonen med å skrive norske bokstaver? Tusen takk for all info. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er jo bare å velge norsk tastatur i windows. Så har du ÆØÅ der [, ] og ' er plassert. Altså der de er på et norsk tastatur. Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Det høres kanskje veldig dumt ut, men hvor gjør jeg det?. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 start-kontrollpanel-innstilling for språk-språk- detaljer så velger du tastaur og legg til Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det høres kanskje veldig dumt ut, men hvor gjør jeg det?. 7686620[/snapback] Control Panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Details. Der inne bare legger du til norsk tastatur. Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hjertlig takk for hjelpen .. håper det ikke skifter til engelsk som det gjorde da jeg la inn programet til det. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hjertlig takk for hjelpen .. håper det ikke skifter til engelsk som det gjorde da jeg la inn programet til det. 7686643[/snapback] Du kan bare fjerne den engelske, så vil ikke det problemet oppstå Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Nå har jeg fått det til, takk for all hjelp. Neste spørsmål er åssen i alle dager får jeg " >< " nå? Jeg fikk det til på starten .. men tror jeg endra noe på keyboard oppsettet .. nå har jeg bare norsk oppsett .. selve >< knappene er på høyre side .. og shift + fungerer ikke. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå har jeg fått det til, takk for all hjelp. Neste spørsmål er åssen i alle dager får jeg " >< " nå? Jeg fikk det til på starten .. men tror jeg endra noe på keyboard oppsettet .. nå har jeg bare norsk oppsett .. selve >< knappene er på høyre side .. og shift + fungerer ikke. 7690228[/snapback] Ja, riktig det, med norsk tastatur oppsett har du ikke < og >. Men hvis du vil skrive dem kan du egentlig bare bruke kodene Da holder du inne ALT og trykker 60 for <, og 62 for >' Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mange av spesialtegnene er ikke der de ser ut til å være når du bruker et amerikansk tastatur med norsk språkoppsett. Prøv deg frem og bli kjent med hvor de er så venner du deg til det etter hvert Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. 7690897[/snapback] Gjør det vel? Er det i værtfall her.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. 7690897[/snapback] Ser jo på bildet her at de finnes: Link Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ow,10/01-2007 : 17:25]Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. 7690897[/snapback] Gjør det vel? Er det i værtfall her.. 7692618[/snapback] ow,10/01-2007 : 17:25]Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. 7690897[/snapback] Ser jo på bildet her at de finnes: Link Vi snakker om med norsk oppsett, om du klikker på den du ser på bilde vil man skrive ; og :. Når det er norsk oppsett ville de vært der de skal være, altså ved siden av Z. Men i og med at Shift knappen er så stor, og tar hele plassen, finnes ikke den knappen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå