Gå til innhold

Å "trene vekk" store overarmer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whatever du sier, han sier selv at han ble smekkfeit noen mnd etter han slutta å trene.

7689475[/snapback]

Han trener og forbrenner 3000-4000 kcal og spiser ca det samme.

Så slutter han å trene, forbrenner 1000 kcal mindre pr dag, men spiser det samme,

you do the math. ;)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

For å si det slik, kutter jeg ut all trening (4-6 treninger i uka) slutter å sykle på jobb og fortsetter å spise like mye.... Du trenger ikke være geni for å skjønne at du legger på deg da.

Overflødige muskler blir brukt som energi, dette vil igjen føre til at du har mindre muskelmasse som forbrenner fett... Altså ved å slutte å trene så vil du, med samme matintak legge på deg... Hvis du vil ha vekk musklene i overarmene, bare spis mindre, så du går ned i vekt (kjør en "sjokkslankekur") der du faster noe, jeg kan omtrent garantere deg at kroppen kommer til å begynne å tære på musklene for å få energi... Ergo mindre muskler. Tho : Du har nok ikke noe fantastisk "muskelgen" som gjør at du bygger muskler mye fortere enn gutter. Du trener og spiser riktig, da får du større muskler. Sånn er det bare. Det er nok ikke så ille som du tror... Det er tross alt mye penere med litt markerte armer enn å være overvektig...

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Ingen planer om å kutte ut trening med det første nei...heller trappe opp.

Det er nok ikke så ille som du tror... Det er tross alt mye penere med litt markerte armer enn å være overvektig...

7698180[/snapback]

Hmm...du har jo rett i det da...Og dere gutta er vel like forskjellige som oss jentene. Noen liker tynne armer, andre liker dem med mer muskler på.

Lenke til kommentar

Jeg kan nesten garantere at det ikke er snakk om for mye muskler. Dersom du vil overbevise meg må jeg se bilder av armene dine, ellers tar jeg denne tråden med en stor klype salt.

Damer som trener med vekter må trene i mangfoldige år for å bygge muskler. Menn bygger muskler mye lettere enn damer, og damer har ikke samme mulighet for å bygge like mye masse selv om man skulle trene like mye.

Hvis du trener med veldig mange reps og lette vekter så vil du få magre muskler og det er ingen fare for å bli stor i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Whatever du sier, han sier selv at han ble smekkfeit noen mnd etter han slutta å trene.

7689475[/snapback]

Potetgull + Øl + Hver kveld - Trening = Smekk feit^2

7716995[/snapback]

Man behøver ikke ty til potetgull og øl engang, det er nok at man holder matinntaket oppe samtidig som man slutter å trene. Kalori-balansen blir veldig skjev og ting begynner å legge seg på kroppen. De musklene som ikke blir stimulert blir også brukt som en energikilde (brutt ned), så da går man i enda større overskudd av kcal's noe som øker sjansene enda mer for at noe av det man tar opp gjennom tarmen blir lagret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Bilder av susann sine armer;

skal_vi_danse_final_282728c.jpg

63.jpg

67.jpg

91.jpg

Syns hun egentlig bare ser ut som en bra trent idrettsutøver jeg da, men det er kanskje jeg som er vanskelig her.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Nettopp. At du ser musklene i enkelte situasjoner når hun spenner de er jo naturlig når de tross alt er der og ikke er gjemt under kilovis med underhudsfett ;) På de "vanlige" bildene ser jo armene helt normale ut. Heller det der enn dvaske småfeite fiskebollearmer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...