Sessan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei. Etter mange år med mye trening har jeg etterhvert fått ganske store overarmer. Jeg er jente, og derfor ikke helt overbegeistret for dette. Det jeg lurer på er om det i det heletatt er mulig å få disse mindre igjen på noe vis? Altså...muskelmasse skal jo forsvinne ganske fort, og nå har jeg ikke trent armer på lang lang tid, men de er likevel like store. Når jeg strammer biceps er det ikke noe særlig overflødig fett igjen som "flagg" på undersiden...mao: mye muskelmasse. Hvordan i all verden skal jeg bli kvitt dette? Gå mye? Typisk fettforbrenningstrening som spinning?(Kan ikke jogge grunnet skade) Gå ned i vekt? Men det er jo muskler, ikke fett...? Det skal også sies at jeg bygger muskler ekstremt fort. Takknemlig for alle tips. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sitt på ræva å ikke gjøre noen ting. du blir i hvertfall ikke sterkere av det. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 hehehe. Men helt ærlig. Har ikke trent armer på mange måneder, men de holder samme størrelse likevel. Litt fortvilet jeg egentlig...Må jeg gå til ekstreme slankemetoder for å få de slanke igjen, eller må jeg bare leve med dette? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bilder for å se problemet hadde vært ok Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Syns ikke det er spesiellt pent når Susann Goksør går i sleeveless-kjole..men du er ikke like ekstremt muskuløs som hennes armer? Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Altså, nei...armene mine er ikke like muskuløse/markerte som Susann sine, men de kunne fort blitt det om jeg hadde gått inn for det. Hadde kanskje tatt meg...en måned eller så. ok, kanskje litt underdrevet, men jeg bygger muskler noe helt ekstremt fort...mange gutter som sikkert ville vært i mitt sted når det gjelder det...samt at jeg består omtrent kun av eksplosive muskelfibre. Slenger innpå ett bilde eller to i morgen jeg. Endret 10. januar 2007 av Sessan Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så ille kan det neppe være at du behøver å ty til drastiske tiltak for å bli kvitt overarmene. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hysj, Zethyr, la henne legge opp noen bilder så vi får se hvor ille det står til Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Armene dine kan da ikke være for store? Det er finere med litt strammere armer med litt muskler enn små aneroksia armer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det skal være større enn som så for at det skal bli "for mye" av det gode Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sleng opp ett bilde av mirakelarmene dine du.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det skal være større enn som så for at det skal bli "for mye" av det gode 7687259[/snapback] Peeeent! Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Kameraet ligger nok desverre igjen hjemme hos mor, så det blir dårlig med bilder. Men...armene mine er kanskje på størrelse med de på bildet over her... Syns ikke det er så pent jeg da. Og ikke sånn veldig kult å føle seg som "den sterkeste i rommet" til omtrent enhver tid. Skulle gjerne hatt litt slankere overarmer ja... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kanskje litt knallhard styrketrening kan få musklene til å minke i volum, hvis det du har gjort tidligere har vært først og fremst for å øke muskelmasse? Bare litt hobby-kvalifisert gjetning fra min side, men det kan jo ha noe for seg ... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis du vil ha mindre armer, Sessan, så foreslår jeg at du trener de ned over tid. Løft med mye mindre vekt enn du pleier etc. Ikke slutt å tren. Muskler omgjør seg til fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er sant, stopper du opp å trene blir du rett og slett feit. En kar i 40-årene på jobb var treningsfanatiker i 20 år, og nå er han bare tjukk overalt. Han sier han slutta å trene fordi han ble lei etter så mange år, og musklene bare forsvant i fett istedet. Han er temmelig rund nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kameraet ligger nok desverre igjen hjemme hos mor, så det blir dårlig med bilder. Men...armene mine er kanskje på størrelse med de på bildet over her... Syns ikke det er så pent jeg da. Og ikke sånn veldig kult å føle seg som "den sterkeste i rommet" til omtrent enhver tid. Skulle gjerne hatt litt slankere overarmer ja... 7689300[/snapback] Har du hørt med forumsfolka hos www.iform.no ? Der har du mange fitness/bodybuildere som kan komme med gode tips! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er sant, stopper du opp å trene blir du rett og slett feit. En kar i 40-årene på jobb var treningsfanatiker i 20 år, og nå er han bare tjukk overalt. Han sier han slutta å trene fordi han ble lei etter så mange år, og musklene bare forsvant i fett istedet. Han er temmelig rund nå for å si det sånn. 7689340[/snapback] Feil, feil, feil, dette er bare tull!! Muskler blir ikke fett!! "Overflødige" muskler blir brukt som energi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Whatever du sier, han sier selv at han ble smekkfeit noen mnd etter han slutta å trene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå