Lurifax1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har helt ny pc her.. Asus M2N32-SLI Deluxe, AM2 socket Corsair XMS 2gb, dual AMD dual-core 4200+ WD sata2 disk Radeon x1900xt Mist 600w psu Alt på pcen fungerer som det skal, bortsett fra FPS'en i forskjellige spill.. Jeg har lagt inn driverne fra den cd'en som følger med skjermkortet Så jeg har "Ati control panel". Jeg har forsøkt å legge inn Catalyst control center men det funka ikke, så da sletta jeg det.. Har standar instillinger bortsett fra at a"vsync" er AV i "opgenGL" instillingene.. I world of warcraft ligger fps'en på rundt 30, men kan komme helt opp i 120 hvis jeg ser rett i veggen. I CS 1.6 har jeg hele 20-30 FPS og det hakker osv.. helt umulig å spille.. Jeg trenger help her! Kan noen fortelle meg hvorfor jeg har 10297 i 3dmark05 og så lav fps i spill?! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 det er tydeligvis et elr annet som kolliderer... men hva vet jeg ikke =( noen drivere du ikke har installert? eller feil? Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hent nye drivere fra ATI sine sider, de som fulgte med på CD'en er sikkert utdatert allerede. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det har tidligere vært store diskusjoner omkring ATI som visstnok er sterkere på DirectX API, og nVidia som er sterkere på OpenGL API. Har du forsøkt å kjøre CS/CSS i DirectX istedet for OpenGL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå