jealei Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei, formaterte pcen for en stund siden, og i dag tenke jeg at jeg skulle bruke bluetoothen men når jeg og klikket på bluetooth ikonet i system trayen og klikket på start using bluetooth for jeg bare en beskjed om at liscesen min ikke gjelder bruk av denne bluetooth enheten. fikk det samme problemet sist gang jeg formaterte men faren min husker ikke åssen han fikset det. Det er en Dell inspiron 6000 Bluetooth enhet: Dell Wireless 350 Bluetooth Internal Card Lenke til kommentar
jealei Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 ingen vet åssen problemet skal løses? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har du instalert riktig driver og programvare? Du finner det du trenger her: Link Lenke til kommentar
jealei Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 viss jeg instalerer driveren fra linken over så duker det opp to bluetooth iconer i sustem trayen Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg fikk samme feilen på min dlink bluetooth enhet en gang, men da var det hw feil og dlink kalte tilbake alle produktene. Siden din har fungert tidligere tipper jeg også på at det er driver eller programvare som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå