raprap Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Youngtalk er vel det desidert beste abonnementet dersom man ikke sender altfor mange meldinger og dessuten er med i Trådløs familie? Det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i en slik 1 kr-telefon når jeg tegner abonnement. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sjekk ut Telepriser.no for å finne ut hvilket abonnement som er billigst for deg. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvis du skal ringe uten om familie så er det veldig dyrt, 2kr min eller noe.. Jeg selv bruker smarttalk, hadde youngtalk før, og jeg ringer dobbelt så mye nå og bruker rundt de 200kr +/-.. Så ville heller valgt det men Lenke til kommentar
raprap Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ringer stort sett til familien, utenom det blir det stort sett bare korte samtaler på mobil, har jo skype! Så jeg tror det blir Youngtalk. Men jeg finner ingen annonserte telefoner til 1 kr på netcom.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå