Teac Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg ville ikke ha brukt foreldrene sin seng til den aktiviteten nei. Det er igrunnen en prinsipp sak. Det er ekkelt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Tenk at de har spermet der før så skal du sperme der, yep skikkelig spenning. . . 7701915[/snapback] Tenk at moren din mest sannsynlig har sugd faren din. Jepp, rimelig ekkelt. Derfor man unngår å tenke sånne tanker. 7702937[/snapback] Ikke informer meg om sånne tanker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Når handla sex i foreldra sin seng å drite på seg mens man føder? Lenke til kommentar
sugah Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 de eneste gangene jeg har hatt sex i foreldrene mine sin seng er når jeg er hjemme alene og sover der. Og da skifter jeg sengetøy før og etter. Det er av hensyn til mine foreldre!! og meg.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ontopic er tingen, alle andre poster slettet... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Halve gleden etter sex er jo å få sove/hvile seg med jenta. 7687736[/snapback] Om det er halve gleden, har du dårlig sex. 7687949[/snapback] That should clear some things up. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) EDIT: Endret 15. oktober 2010 av flyndrefjes Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg skjønner ikke, folk diskuterer senger og brede osv på seng hvor det er behagelig å ha seg. Jeg sier bare, hva skjedde med gulvet!. Jenter tåler å bli lagt ned på gulvet. Riktig nok med undervarme da. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg skjønner ikke, folk diskuterer senger og brede osv på seng hvor det er behagelig å ha seg. Jeg sier bare, hva skjedde med gulvet!. Jenter tåler å bli lagt ned på gulvet. Riktig nok med undervarme da. 7720512[/snapback] Synes det egentlig er ganske vondt, jeg.. Gulv = Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Synes det egentlig er ganske vondt, jeg.. Gulv = 7720529[/snapback] Støttes til en viss grad av meg En kjapp en på gulvet f.eks. kan funke, men det kan fort gå utover knær osv... Myke underlag foretrekkes, men som sagt, litt variasjon innimellom skader ikke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Senga til mamma og pappa Alternativt gulvet , soffa'en , badet eller kjøkkenbenken Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Litt spesielt er det dog, senga til foreldrene sine, men det kan jo hende det fungerer som et ekstra kick og spenningsmoment ved å ha sex der.. Er man i det rette hjørnet hvor man er ekstra kåt, ser jeg ikke at det ikke skal kunne la seg gjøre Sofaen, badet eller kjøkkenbenken er heller ikke å forakte nei, Shark Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Litt spesielt er det dog, senga til foreldrene sine, men det kan jo hende det fungerer som et ekstra kick og spenningsmoment ved å ha sex der.. Er man i det rette hjørnet hvor man er ekstra kåt, ser jeg ikke at det ikke skal kunne la seg gjøre Sofaen, badet eller kjøkkenbenken er heller ikke å forakte nei, Shark 7720725[/snapback] Mener du at de skal være hjemme mens det skjer? Det er kick isåfall Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hehe, kanskje ikke at de skal være hjemme når det er snakk om sex nei, det blir kanskje litt for mye av det gode, hvertfall for min del.. Liker ikke tanken om å bli ferska av mine egne foreldre i dems seng, for å si det slik... Så da må det bli når man har kåken for seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg