Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i foreldrene sin seng

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk at de har spermet der før så skal du sperme der, yep skikkelig spenning. . .

7701915[/snapback]

Tenk at moren din mest sannsynlig har sugd faren din. Jepp, rimelig ekkelt. Derfor man unngår å tenke sånne tanker.

7702937[/snapback]

Ikke informer meg om sånne tanker :(

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke, folk diskuterer senger og brede osv på seng hvor det er behagelig å ha seg.

Jeg sier bare, hva skjedde med gulvet!. Jenter tåler å bli lagt ned på gulvet. Riktig nok med undervarme da.  :D

7720512[/snapback]

Synes det egentlig er ganske vondt, jeg..

Gulv = :thumbdown:

Lenke til kommentar

Litt spesielt er det dog, senga til foreldrene sine, men det kan jo hende det fungerer som et ekstra kick og spenningsmoment ved å ha sex der.. Er man i det rette hjørnet hvor man er ekstra kåt, ser jeg ikke at det ikke skal kunne la seg gjøre ;)

Sofaen, badet eller kjøkkenbenken er heller ikke å forakte nei, Shark :wee:

Lenke til kommentar
Litt spesielt er det dog, senga til foreldrene sine, men det kan jo hende det fungerer som et ekstra kick og spenningsmoment ved å ha sex der.. Er man i det rette hjørnet hvor man er ekstra kåt, ser jeg ikke at det ikke skal kunne la seg gjøre ;)

Sofaen, badet eller kjøkkenbenken er heller ikke å forakte nei, Shark :wee:

7720725[/snapback]

Mener du at de skal være hjemme mens det skjer?

Det er kick isåfall :innocent:

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje ikke at de skal være hjemme når det er snakk om sex nei, det blir kanskje litt for mye av det gode, hvertfall for min del.. Liker ikke tanken om å bli ferska av mine egne foreldre i dems seng, for å si det slik... Så da må det bli når man har kåken for seg selv ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...