Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i foreldrene sin seng

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette minner meg litt om episoden i step by step (på TVN) der Carol var hysterisk redd for at Dana og hubbyen (kompisen til JT) skulle ha sex hvor som helst i huset når hun ikke så det.

Så hun fløy rundt og spionerte på dem og håpa å ta dem en eller annen gang, og gikk amok hver gang de kysset eller han tok opp glidelåsen på kjolen hennes. Moralen ble vel at det var bare Carol selv som var totalt sexfiksert og bare tenkte sex hele tiden :p

Lenke til kommentar

må si jeg ble litt overrasket når jeg så svarene her inne. Ikke fordi jeg er hypp på å pule i foreldrene mine sin seng, men fordi jeg vet om så mange andre som liker det. Har det vært noe diskusjon om "beste sted å ha sex", har omtrent 40% av svarene vært "i foreldrene mine sin seng." De sa det hadde noe med spenningen å gjøre, eller noe sånt.

Personlig hadde jeg foretrukket min egen, men hadde ikke hatt noe problem med å gjøre det i foreldrene mine sin seng. Tror ikke jeg hadde fått noen skremmende bilder i hodet akkurat.

Lenke til kommentar

Jeg kunne til nød pult i senga til foreldrene mine (men da måtte det selfølgeligelig vært bytta laken sengetøy etc først!)

Har en 90 seng selv og har fint plass til meg og dame hvis det er overnatting, ville satt den inntil veggen da men, så du ikke dytter a ut på natta :p Funker greit å ha sex i 90 seng også...

Boxer når hu overnatter? har sovet både med og uten, kommer vel egentlig ann på hvordan dama er..

Lenke til kommentar
Tenk at de har spermet der før så skal du sperme der, yep skikkelig spenning. . .

7701915[/snapback]

Tenk at moren din mest sannsynlig har sugd faren din. Jepp, rimelig ekkelt. Derfor man unngår å tenke sånne tanker.

7702937[/snapback]

Neinei. Foreldrene mine har aldri hatt sex. Så snakker vi ikke mer om det

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Tenk at de har spermet der før så skal du sperme der, yep skikkelig spenning. . .

7701915[/snapback]

Tenk at moren din mest sannsynlig har sugd faren din. Jepp, rimelig ekkelt. Derfor man unngår å tenke sånne tanker.

7702937[/snapback]

Foreldre har ikke mer sex etter de har fått det siste barnet, det sier Newtons relitivitetslov.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...