Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i foreldrene sin seng

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er ikke liten for å si det sånn, er 2 meter høy osv. og vanlig enkelt seng funker som gull det, men hvis du ikke vil ha sex i foreldrene dine sin seng og du syns din er for liten. så finns det utallige andre plasser du kan gjøre det på, som du har fått noen tips om allerede.

Og jeg er enig med Neppe, det er en del av sexen syns nå jeg da( selv om sexen er den største faktoren så hører det med å ligge å slappe av sammen, hvis det ikke er en kjapp en da)

Lenke til kommentar

Var ikke helt seriøst nei :)

Vil heller si at halve gleden er å få våkne opp med henne dagen etterpå. Ihvertfall for min del. Jeg klarer ikke å ha noen hengende rundt halsen på meg mens jeg sover.

Uansett. For trådstarter så virker det ikke som det er så mange valg. Dersom du ikke er som meg så fungerer det sikkert fint å sove sammen i en seng på 90. Jeg har klart det i en uke (og det til tross for det jeg skrev tidligere!) så en natt burde fungere fint :)

Lenke til kommentar
Om det er halve gleden, har du dårlig sex.

7687949[/snapback]

Nei, hvorfor det ?

Sexen er førsteklasses, men begge blir slitne. Da er det godt å hvile seg.

7687963[/snapback]

Ja, jeg å mener halve gleden er å hvile etterpå, da man kan kose hun/han og virkelig kose og heller kjærtegne og vise at man er glad i hverandre, som kanskje er bedre enn selve sexen i seg selv.

Jeg for min del, kunne ALDRI gjort noenting i mine foreldre sin seng, jeg hadde _kanskje_ klart å sovet der 1 natt, men ikke mer. Å ha samleie der med min kjæreste hadde jeg syntes var utrolig ekkelt, og jeg forstår hvorfor man ikke kan ta sin egen seng - Hvis man har. Jeg hadde heller stått naken i -10 grader og pult.

Lenke til kommentar
En trenger stor plass for å ha sex. Sengen min er ihvertfall ubrukelig, en må da kunne utfolde seg litt. Jeg har hatt sex i mine foreldres seng av nevnte grunn. Det var en litt sær oplevelse, men det gikk jo.

7688318[/snapback]

Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men jeg pleier å være enten under eller over; ikke ved siden av/på tvers. 90 holder lenge, selv om det er bedre å sove med litt plass og ikke oppå hverandre.

Når det gjelder foreldres seng, så hadde jeg foretrukket eget sengetøy, tbh.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Sex i foreldrenes seng? Er du syk i hodet? :ohmy:

7695413[/snapback]

Må man virkelig være syk i hodet for å gjøre det ? (Nei jeg har aldri gjort det).

Men det er vel ikke værre å ha sex i senga til foreldrene enn å få blowjob i baksete på en bil som moren din kjører ?

Bare lurer.

Lenke til kommentar
Dere kan jo tenke dere hvordan dere ville reagert om foreldrene hadde sex i din seng en gang... :(

7698030[/snapback]

God unnskyldning for å få ny seng spør du meg :)

Men jeg tviler mamma kommer hjem til meg for å ha sex i senga mi. Hun har jo ikke nøkkel engang, betrygende.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...