Mirann Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Verandaen i januar OT: Go for it, bruk senga dems. Det er derfor den er der! 7686609[/snapback] Vil påstå at alt er bedre enn foreldrens seng. Dessuten, vil man ha sex i seng, så går det heeelt sikkert bra å ha i ei 90seng og Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå er det slik at jeg er 15 år og eg vet ikke hva tid sexen kommern med rimelig snart. Så er det at eg bare har en enkelsend (90cm) og det blir veldig dårlig plass men også bli veldig intimt pga. den dårlige plassen. Men blir det da feil og bruke foreldrene sin seng hvis det blir for liten plass? Eller mener dette blir helt feil? På forhånd takk for svar 7686018[/snapback] gud forby at det blir intimt Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gidd å gjøre det et sted hvor gamlingene også gjør det jeg holder meg hvertfall laaangt vekke fra det stedet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fysj, nei. Jeg hadde aldri gjort det i folkas seng. 90x200-senger holder i massevis. Første gang skal du etter all sannsynlighet ligge rett oppå henne. Du trenger ikke mer. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva om foreldrene dine hadde sex i din seng? 90x200 er nok, med mindre Willy er gigantisk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 For jeg gidder å dra til mamma, spørre om å få låne senga, for så å ha sex i den. Neppe. Uansett. Hva så om det er dårlig plass ? Sex skal jo være intimt. Så fram til at du ikke mister jomfrudommen din fra en frastøtende person. Soffaen funker fint for meg, den er jo ikke halve av senga di engang. Er jo ikke sånn at man ligger 3 meter fra hverandre under sex. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sex kan man ha alle plasser, men å sove er litt verre. Bestil en taxi til henne når akten er over så er du kvitt problemmet og får senga for deg selv. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sex kan man ha alle plasser, men å sove er litt verre. Bestil en taxi til henne når akten er over så er du kvitt problemmet og får senga for deg selv. 7687634[/snapback] alltid like populært å be jenta dra hjem etterpå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Halve gleden etter sex er jo å få sove/hvile seg med jenta. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Halve gleden etter sex er jo å få sove/hvile seg med jenta.7687736[/snapback] Om det er halve gleden, har du dårlig sex. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Om det er halve gleden, har du dårlig sex. 7687949[/snapback] Nei, hvorfor det ? Sexen er førsteklasses, men begge blir slitne. Da er det godt å hvile seg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Om det er halve gleden, har du dårlig sex. 7687949[/snapback] Nei, hvorfor det ? Sexen er førsteklasses, men begge blir slitne. Da er det godt å hvile seg. 7687963[/snapback] Hvis du likestiller sex og hvile vil jeg også si du har dårlig sex. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vil vel heller si sexen er dårlig om man ikke blir sliten. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vil ta neppe i forsvar her og si at hvilen etter sex (eller kosen) er veldig viktig. Og dere gutter som fnyser av dette og sier ikke det er viktig så er det nettopp denne holdningen venninnene mine klager til meg om typene sine som gjør de dårligere i sengen enn om kosen fulgte etter sexen. OT: Ville personlig ikke hatt sex i foreldrene mine sin seng fordi det hadde vært ekstremt turn off for meg. Sex og sove i en 90 seng har ikke vært noe problem for meg i alle fall. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har aldri hatt sex i foreldrene mine sin seng, men har da hatt sex i andre sine foreldres senger. Kanskje ikke førstevalget, men det går greit. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 En trenger stor plass for å ha sex. Sengen min er ihvertfall ubrukelig, en må da kunne utfolde seg litt. Jeg har hatt sex i mine foreldres seng av nevnte grunn. Det var en litt sær oplevelse, men det gikk jo. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vil ta neppe i forsvar her og si at hvilen etter sex (eller kosen) er veldig viktig. Og dere gutter som fnyser av dette og sier ikke det er viktig så er det nettopp denne holdningen venninnene mine klager til meg om typene sine som gjør de dårligere i sengen enn om kosen fulgte etter sexen. OT: Ville personlig ikke hatt sex i foreldrene mine sin seng fordi det hadde vært ekstremt turn off for meg. Sex og sove i en 90 seng har ikke vært noe problem for meg i alle fall. 7688222[/snapback] Viktig? Ja. Likestilt? Nei. Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Helt enig med Neppe. Det er så utrolig koselig å ligge og kose og snakke sammen etterpå. For å svare på spørsmålet, ville jeg aldri ha hatt sex i foreldrene mine sin seng. Jeg har selv en 90x200-seng, og det er nok av plass Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 OT: Altså, om man har sex som skal bety noe, så har man gjerne sex en god stund. Når man føler seg ferdig, så synes jeg det er en stor del av selve sexen at man ligger i armene på hverandre etterpå å slapper av. Man skal ikke kle på seg å hoppe ut av senga fordi om begge har kommet. Om dere gjør det, stakkars partneren deres. Å ligge etterpå å tenke på at det man gjorde var fint og at det betydde noe er en utrolig deilig følelse. Jeg synes ikke at sex skal være sånn at det alltid er sånn "Ja, det var godt. Hva nå ?". Noen ganger er det fint å slappe av sammen etterpå. Om dere ikke har samme følelsen, så synes jeg det er deres tap. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jo, det er fint, Neppe - men kan ikke likestilles med selve sexen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg