Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nå er det slik at jeg er 15 år og eg vet ikke hva tid sexen kommern med rimelig snart. Så er det at eg bare har en enkelsend (90cm) og det blir veldig dårlig plass men også bli veldig intimt pga. den dårlige plassen. Men blir det da feil og bruke foreldrene sin seng hvis det blir for liten plass? Eller mener dette blir helt feil? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor det? De hadde jo sex i sin seng når de lagde deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg personlig ville nok aldri gjort det, men vi er jo forskjellige... Bare pass på at du er helt sikker på at ingen kan komme inn de nærmeste timene, ikke så kjekt hvis mamma og pappa kommer tidligere hjem fra handleturen og finner deg og ei ukjent jente i senga. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Siden gjestene ikke kan redigere så leger eg til en ny med mindre skrivefeil Nå er det slik at eg er 15 år og eg vet ikke hva tid sexen kommer men rimelig snart. Så er det at eg bare har en enkelseng (90cm) og det blir veldig dårlig plass men det kan også bli veldig intimt pga. den dårlige plassen. Men blir det da feil og bruke foreldrene sin seng hvis det blir for liten plass? Eller mener dette blir helt feil? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hun er ikke ukjent. Men det vet ikke så mye og eg vil ikke det skal vite så mye heler. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kompiss av meg knulla i foreldrene sin seng. Han skulle skifte laken og vips så fant han en pakke med kondomer. Jeg advarer deg. Det er bilder du ikke vil ha i hodet ditt. Fyren var deppa i en uke. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg kunne ALDRi hatt sex i foreldrene mine sin seng. Eller i han sine foreldre sin seng. Bruk heller sofaen eller verandaen eller no Edit: Jeg hadde også blitt noe småkvalm visst datra/sønnen min hadde sex i min seng :S Endret 9. januar 2007 av Mirann Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sant det.. Funnet kondomer selv en gang, jeg skulle hente ett par sokker da.. Jeg personlig hadde heller knullt henne i en stol, på ett gulv, oppå ett bord eller på en spikermatte før jeg hadde tatt henne i mamma og pappas seng. Men det er meg da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva skal du med dobbelseng uansett? Dere skal da ikke ha sex på tvers i senga. Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva skal du med dobbelseng uansett? Dere skal da ikke ha sex på tvers i senga. 7686287[/snapback] Hehehe :!: Du gutten på 15... det er ingen problem å ha sex i ei seng på 90cm... dere skal da ligge tett... gl Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Så skal hun sikker sove hos meg og då blir det veldig lite med en 90cm seng til to personer. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det går da helt fint å ha sex i en seng på 90x200.. Angående det å ha sex i senga til foreldrene dine så er dette noe du må vurdere selv. Jeg hadde ikke gjort det av den enkle grunn at det ikke er min seng. Du invaderer på en måte deres privatliv. Hadde du likt det om de hadde hatt sex i din seng? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, eg hadde ikke likt det. Men hvordan blir det da å sove to i en seng på 90cm? Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, eg hadde ikke likt det. Men hvordan blir det da å sove to i en seng på 90cm? 7686361[/snapback] En ekstra madrass ? eller 2 madrasser på gulvet ? trenger ikke være pettersmart for å finne ut dette vettu ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Egentlig ikkeno problem å sove 2 stk i en 90cm seng. Dere må bare ligge veldig tett inntil hverandre, og holde rundt hverandre. Det er bare kos, det. Men kan bli satans varmt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ok, det høres jo greit ut. Kan vi lige helt uten plag. Eller må eg lige i boxer for å være på den sikkre siden? Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ok, det høres jo greit ut. Kan vi lige helt uten plag. Eller må eg lige i boxer for å være på den sikkre siden? 7686458[/snapback] Boxer anbefales ja.... viss det blir kaldt i løpet av natta.... sååå... ja Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heller sofaen, gulvet, dusjen..... enn foreldrene min sin seng. Det er bare ekkelt. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vel, de overnevnte steder funker fint. Men jeg må si, det funket fint i mine foreledres seng, selvom det strider mot enkeltes prinsipper, etter hva jeg kan skjønner. Hvis det faller seg naturlig for dere og ha sex, blir det bra uansett sted, ikke tenk på plassen osv. Sålenge det er med ei man er glad i, blir det konge. Og når det gjelder og sove på 90x200, så går det strålende, det og :-P Blir som andre sier litt varmt, men gud så koselig det er "dagen derpå". Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg kunne ALDRi hatt sex i foreldrene mine sin seng. Eller i han sine foreldre sin seng. Bruk heller sofaen eller verandaen eller no Edit: Jeg hadde også blitt noe småkvalm visst datra/sønnen min hadde sex i min seng :S 7686160[/snapback] Verandaen i januar OT: Go for it, bruk senga dems. Det er derfor den er der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg