Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i foreldrene sin seng

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at jeg er 15 år og eg vet ikke hva tid sexen kommern med rimelig snart. Så er det at eg bare har en enkelsend (90cm) og det blir veldig dårlig plass men også bli veldig intimt pga. den dårlige plassen.

Men blir det da feil og bruke foreldrene sin seng hvis det blir for liten plass?

Eller mener dette blir helt feil?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ville nok aldri gjort det, men vi er jo forskjellige...

Bare pass på at du er helt sikker på at ingen kan komme inn de nærmeste timene, ikke så kjekt hvis mamma og pappa kommer tidligere hjem fra handleturen og finner deg og ei ukjent jente i senga.

Lenke til kommentar

Siden gjestene ikke kan redigere så leger eg til en ny med mindre skrivefeil

Nå er det slik at eg er 15 år og eg vet ikke hva tid sexen kommer men rimelig snart. Så er det at eg bare har en enkelseng (90cm) og det blir veldig dårlig plass men det kan også bli veldig intimt pga. den dårlige plassen.

Men blir det da feil og bruke foreldrene sin seng hvis det blir for liten plass?

Eller mener dette blir helt feil?

Lenke til kommentar

Jeg kunne ALDRi hatt sex i foreldrene mine sin seng. Eller i han sine foreldre sin seng. :sick:

Bruk heller sofaen eller verandaen eller no

Edit: Jeg hadde også blitt noe småkvalm visst datra/sønnen min hadde sex i min seng :S

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Det går da helt fint å ha sex i en seng på 90x200..

Angående det å ha sex i senga til foreldrene dine så er dette noe du må vurdere selv. Jeg hadde ikke gjort det av den enkle grunn at det ikke er min seng. Du invaderer på en måte deres privatliv.

Hadde du likt det om de hadde hatt sex i din seng?

Lenke til kommentar

Vel, de overnevnte steder funker fint. Men jeg må si, det funket fint i mine foreledres seng, selvom det strider mot enkeltes prinsipper, etter hva jeg kan skjønner. Hvis det faller seg naturlig for dere og ha sex, blir det bra uansett sted, ikke tenk på plassen osv. Sålenge det er med ei man er glad i, blir det konge. Og når det gjelder og sove på 90x200, så går det strålende, det og :-P

Blir som andre sier litt varmt, men gud så koselig det er "dagen derpå".

Lenke til kommentar
Jeg kunne ALDRi hatt sex i foreldrene mine sin seng. Eller i han sine foreldre sin seng.  :sick:

Bruk heller sofaen eller verandaen eller no

Edit: Jeg hadde også blitt noe småkvalm visst datra/sønnen min hadde sex i min seng :S

7686160[/snapback]

Verandaen i januar :ermm:

OT: Go for it, bruk senga dems. Det er derfor den er der!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...