ken8 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde et gammetl ZyXel modem fra Telenor før jeg nå fikk et nytt SpeedTouch 546T2 og nå har det blitt trøbbel når jeg laster ned torrents. Selv om jeg ikke bruker all opp og nedhastigheten, kontrolerer det med netlimiter til ca 70% av maks, så er detter internett ut støtt og stadig og det tar ofte mange minutter før modemet har koblet seg på igjen. Jeg har koblet SpeedTouch->3ComRuter->PC. Jeg har satt SpeedTouchen som Bridge. Er det andre ting jeg kan gjøre med SpeedTouchen så den ikke ødelegger for meg når jeg laster ned? Er det mulig å koble seg på SpeedTouchen (10.0.0.1) gjennom ruteren, eller må jeg sette en kabel i speedtouchen for å komme inn i menyen? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mest sannsynlig må du koble via kabel direkte i 546t2. Sjekk også når du faller ut om DSL-lampen på modemet begynenr å blinke gult. Gjør den det, er det et tegn på at modemet mister sync, og det kan være et problem med linja. Gjør den ikke det, kan det være et problem med kommunikasjonen mellom modem og router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå