LadyKatie Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei! Jeg lå å hørte på musikk i senga og skrudde av lyset på iPoden for sjekke hvordan det ble seenes ut. Så jeg bestemte meg for å lete litt rundt med håp for å finne lysinstillingene. Men jeg var så uheldig å komme på Lyd innstillinger for så å skru den helt ned! Har i tillegg satt på en lås kode som jeg ikke har en fjernelse anelse om hva den kan være! Er det noen her vet hvordan man fjerner den låsen? Håper på svar fort! Endret 10. januar 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det finnes en tastelås på toppen, En switch . ellers så er det en sånn kodelås. hvis du ikke husker den må du bare koble ipoden til itunes . (Snakker om de store ipodene nå vet ikke hvordan det er med de som er minde) Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hvordan retter jeg opp i dette da? Jeg vet ikke hvor jeg skal inn på iTunes for fjerne koden! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror den løses automatisk. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror den løses automatisk. 7690070[/snapback] Det skjer ingenting når jeg kobler den til iTunes! Har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
Bassmus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 På min kan jeg gå inn på "Settings/Innstillinger > Reset All Settings". Har ikke prøvd, men regner med at det kanskje gjør susen...? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 På min kan jeg gå inn på "Settings/Innstillinger > Reset All Settings". Har ikke prøvd, men regner med at det kanskje gjør susen...? 7693599[/snapback] måtte bare trygge på gjenoppbygg så ble den helt normal igjen Lenke til kommentar
Bassmus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det var da bra. Har ikke helt tort å prøve meg på den kode-greia. Eller tort og tort... Har vel ikke helt sett nytteverdien. Kanskje greit hvis du vil kontrollere at ungen din ikke ødelegger ørene sine da, menmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå