tormi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ABIT AB9 PRO, P965, Socket-775, 2xGbLAN, ATX, 9xSATAII, DDR2, Firewire, PCI-Ex16 Har sett på andre folks tester at dette HK er problematisk da man MÅ ha floppy for å installere drivere. Jeg har ikke tenkt å ha floppy. BIT AB9 PRO, P965, Socket-775, 2xGbLAN, inkl Corsair Voyager 1GB USB minnepenn Forøvrig er dette et bra HK? Og er det slik at sistnevnte kort med minnepenn har drivere på minnepennen? Er kortet mye bedre enn dette? MSI 945P NEO3-F, I945P, Socket-775, ATX S-ATAII, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ang. forskjellen på de to, så må det jo være at det følger med en minnepenn på 1 GB. Men var et litt rart pakketilbud synes jeg :\ Ikke de to første komponentene man ser for seg ilag i et pakketilbud. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg tror men vet ikke at det er pga driver installasjon. Ifølge brukerkommentarer MÅ man ha floppy for å installere drivere på den førstnevnte. Noen som kan av/bekrefte dette her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå