The Norwegian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Trådstarter sa ingenting om at X skulle være heltall i første oppgave, derfor var det en teit oppgave. OK kan du forklare? 7687215[/snapback] Hei fjott. Jeg har jo gitt deg svaret! Ga deg til og med et pent lite bevis *koz og klemz* 7687294[/snapback] Jeg ville at Acolyt3, med sitt intetsigende "Eeeh.. nei?" skulle utdype. 7689381[/snapback] Jeg bare syntes det hoertes litt rart ut.. med tanke paa at han sier senere at det er heltall.. menmen skjoente ikke hva det hadde aa gjoere med det :\ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Haha, du bare slenger rundt med "ehh.. nei" for å late som du skjønner? Smart Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Slik jeg ser det er det bare én korrekt løsning. At X må være heltall følger jo implisitt av "og husk, det er bare en løsning." Dere er gretne og sure fordi dere ikke forstod oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå