Gå til innhold

Ta datakort på nettet? Hva må du kunne?

monirha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å ta selve datakortet på nettet.

Men du kan ta en kvikk sjekk for å se om du "har det som kreves".

Dette kan gjøres på http://www.datakortet.no/

Men dette koster noen kr.

Dersom du vil ta en kvikk sjekk så koster det 180 totalt for samtlige moduler.

Dersom du vil ta kartleggingstest så koster det 300 totalt for samtlige moduler.

Men for å få selve datakortet så må du nok på et test senter.

Hvor ditt nærmeste test senter er kan du finne på siden over.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

To whom it may concern.

Vel

Jeg tok Datakortet Basic. Den var rimelig enkel, alle modulene. Noen hadde faktisk rimelige rare og bizzare spørsmål. Tar ca. 1-2 mnd eller kanskje mer, kommer ann på hvor mye arbeide man legger i det el. andre faktorer som vanskeligheter for å lære, fravær eller tja, stoffbruk (som kan føre til de begge forrige) :innocent:

Så begynte jeg på Datakortet Videregående utgave (Expert). Mye unødvendig repetering på begynnelsen hver modul og er ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Bare man husker noe fra basisen så. Jeg måtte desverre kutte grunnet sykdom allerede før jeg hadde kommet meg opp å tatt prøven i en modul. :cry:

Til alle dere som tviler, orker ikke eller driver på med det så er det vært å ta fordi man får jo ett pluss på CV'n og litt Office kunnskaper (egentlig trenger man jo bare å bruke hjelp funkjonen på programmene, men pytt pytt. En ekstra linja i CV er det iallefall.

Til alle dere som driver på eller skal så vil jeg si lykke til!! :thumbup:

'

Dette leder meg til mitt spørsmål. :roll:

Er det noen som har den Videregående boka, eller modul-heftene hjemme som har lyst til å drive litt ekstra arbeid med å skanne dem, Eller vet om skannet verjoner på nettet. FTP, WEB whatever i PDF format, Bilde (.jpg .gif .bmp) eller HTML format? :p

Plz send en mail hvis du er interessert..

Mvh

Lumsk

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...