inaktiv000 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei, jeg har kjøpt en WRT54GL og lagt inn dd-wrt. Jeg har Nextgentel ADSL2+, og tror (har sett litt på standardrouteren) det bruker PPPoE. Kan jeg bruke wrt-en direkte til internett? Første problem er jo at Nextgentel-routeren har RJ-11-plugg, mens wrt-en har RJ-45. Er det bare å bytte kabel? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvis jeg forstår deg rett, så tenker du å bruke Linksysen som modem, det går ikke! Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Regner med ngt ruteren er et rutermodem, da må du sette det i bridge og deretter kople wrt etter det og da skal du kunne kjøre ppoe fra wrt'en. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 OK. Dette er Thomson-routeren, kan den settes i bridge? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 OK. Dette er Thomson-routeren, kan den settes i bridge? 7685411[/snapback] Modell? Thomson er bare merke... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) http://endring.nextgentel.no/web/selectRou...angeConfig=true Se også ngtforum.net Endret 9. januar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå