NoLimit_^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Min mening: Snakk gjerne opp "din" maskin, men å drite ut andre konsoller er idioti.Aller oss gamere er tjent med flere konsoller. Mere spill. Mere alt! (Selv om Wii er best, da) 7686385[/snapback] det hadde jo skikkelig mye med tråden å gjøre støtter ikke resistance: fom over 60 i multiplayer? bør ikke dette være ganske så kult? Endret 9. januar 2007 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nå skal jeg ærlig innrømme at Sony har en tøff kamp fremfor seg i europa som den siste konsollen som blir lansert, men om Sony kun skal satse på barnespill tror jeg de kan like godt levere inn kallosjene for der tror jeg de taper mot Nintendo, ganske kraftig. Men at Sony har noen tøffe tider fremfor seg, det har de. PS3en har mye å bevise, og mye den skal levere, før kampen setter i gang for fult. Kampen begynner for så vidt ikke når PS3 kommer heller, men når den har fått litt feste på markedet. Som siste konsoll blir det nok tøffe tak for Sony i tiden fremover, men denne dama må ha drukke noe sabla sterkt sammen med de 2 år gamle gymsokkene hun har røyket for å komme med noe slikt. X360 har et solid tak på markedet, både SP messig og MP messig, med vel etablerte funksjoner og gode MP spill som folket elsker. Dette er noe Sony må matche og ikke minst overgå for at de skal vinne kampen. Sony er robust og sterk, men har som sagt kraftige kamper fremfor seg. Men igjen, noen må finne oppskriften på det den dama får i seg for det er kraftige saker. 7685681[/snapback] Er du helt ærlig når du mener at Xbox360 har et solid tak på markedet ? Ta å spør venner rundt deg hvilken konsoller de sitter med. Det er veldig få som faktisk sitter med Xbox360 og Wii faktisk. Xbox360 har akkurat samme markedet som de hadde med Xbox. Det er ingen grunn for å kjøpe Xbox360, folk orker ikke å betale flere tusen for å spille Gears of War. I denne konsollkrigen teller en ting og det er populære titler og gjett hvem som sitter med de alle ? Playstation som alltid. Tomb Raider, Resident Evil, Gran Turismo, Final Fantasy, Tekken, Metal-Gear: Solid. Alle legendariske spillserier som folk bare MÅ få med seg. Da er det klart at Playstation 3 blir populært uansett. Tror du virkelig flesteparten ikke kjøper seg neste Metal Gear når det kommer ? Eller neste Gran Turismo ? (IKKE HD) eller Final Fantasy for den saks skyld ? Folk mente Playstation 2 kom til å dø ut når Sega og Nintendo og ikke minst Microsoft kom med konsoller som hadde bedre visuell grafikk. Det hjalp ikke da folket fortsatt holdte seg til Playstation pga titlene. Hva sitter fremdeles ved min pult ? Jo en Playstation 2, Pappa har en, Brodern har en, alle vennene mine har en, onkel har en. Kjenner 1 fyr som har Xbox360 og ingen har Wii enda. Tviler på at jeg er et enkelttilfelle. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Avean, ikke for å stikke hull på fantasi boblen din, men folk har spilt Tomb Raider på xbox 360 en god stund allerede. Og, jeg har spurt venne gjengen min. Jeg ligger på 2 som har 360, 2 som skal kjøpe Wii, og 2 som vurderer svakt å kjøpe PS3 når den har sunket i pris. Og rart, når du sier folk ikke "folk orker ikke å betale flere tusen for å spille Gears of War", når det har solgt over 2 millioner sist jeg sjekket. Er ikke de folk da? Men du, siden vi fortsatt snakker om hvordan du har bæsja på leggen, når det gjelder spill. Ikke det at playstation ikke har noen gode spill serier, skulle gjerne likt å få spilt MGS selv, men "orker ikke betale flere tusen for å spille Metal Gear Solid" uten at jeg har noen formening om hva folk generelt orker eller ikke. Men, vi tar halo, bare så jeg får gni noe inn, siden du er fanboy, noe jeg hater. Xbox fanboys mer egentlig, siden de stiller meg, som liker min xbox, i dårlig lys. Halo 2: "With phenomenal record-breaking video game preorders, Halo 2 is poised to generate more revenue in 24 hours than day-one sales of any full-feature movie in entertainment history, including Spider-Man 2, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, and The Matrix Reloaded," http://www.gamespot.com/news/2004/10/19/news_6110893.html Ser ikke ut til at xbox er dårlig på spill serie fronten heller, uten at det betyr at PS3 er dårlig(ere). Men best, kommer ann på smak. Og at ikke så mange sitter med 360, hvor har du tallene dine fra? Sist jeg sjekket salgs tråden lå 360 på 10, Wii på 4 og PS3 på 1. Så nå må du nesten fortelle meg hvordan du vil formulere deg når det gjelder antall PS3 eiere, siden 10 millioner er "få", og det 'kun' (på grunn av produksjon, såvidt jeg vet) finnes 1 million PS3 eiere. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Det som er mest kjipt er at PS3 får det nye Ninja Gaiden Sigma, gg Xbox.. Edit: Vil ikke ha sagt nei til det nye Metal Gear heller.. Endret 10. januar 2007 av Punk/rock Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nye? Det er da Ninja Gaiden med ny grafikk? Nesten som Xbox som fikk MGS2 med litt ekstra dill dall? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er du helt ærlig når du mener at Xbox360 har et solid tak på markedet ? Ta å spør venner rundt deg hvilken konsoller de sitter med. Det er veldig få som faktisk sitter med Xbox360 og Wii faktisk. Xbox360 har akkurat samme markedet som de hadde med Xbox. Det er ingen grunn for å kjøpe Xbox360, folk orker ikke å betale flere tusen for å spille Gears of War. I denne konsollkrigen teller en ting og det er populære titler og gjett hvem som sitter med de alle ? Playstation som alltid. Tomb Raider, Resident Evil, Gran Turismo, Final Fantasy, Tekken, Metal-Gear: Solid. Alle legendariske spillserier som folk bare MÅ få med seg. Da er det klart at Playstation 3 blir populært uansett. Tror du virkelig flesteparten ikke kjøper seg neste Metal Gear når det kommer ? Eller neste Gran Turismo ? (IKKE HD) eller Final Fantasy for den saks skyld ? Folk mente Playstation 2 kom til å dø ut når Sega og Nintendo og ikke minst Microsoft kom med konsoller som hadde bedre visuell grafikk. Det hjalp ikke da folket fortsatt holdte seg til Playstation pga titlene. Hva sitter fremdeles ved min pult ? Jo en Playstation 2, Pappa har en, Brodern har en, alle vennene mine har en, onkel har en. Kjenner 1 fyr som har Xbox360 og ingen har Wii enda. Tviler på at jeg er et enkelttilfelle. 7686612[/snapback] Tror jeg strekker meg litt mere ut enn en lite lokal bortglemt bygd i trøndelag med 2 innbyggere hvor ingen har hørt om konsoll. Jeg snakker om de vel 10 millionene konsoller som X360 har solgt i løpet av sin 1 års forsprang. Om ikke det kan kalles et solid tak på markedet så vet ikke jeg hva som kan klassifiseres som et solid tak på markedet. Når det kommer til popularitet så har Sony mista en god del ved de kromspringene de har gjort med PS3, prisen og utsettelsene de har had. PS merked er fremdeles annerkjent ja, og huser spill av meget god kvalitet, men i en bevist konsoll verden i dag, er folk, i alle fall hardcore, veldig opptatt av at de får det de betaler for, og det er her PS3 må levere. Er greit å slenge ut masse kjente titler som har vært en suksess på PS2, men det gjør dem ikke en suksess på PS3 med en gang, det får tiden vise. Og jeg tror ikke vi kan klassifisere den lokale familien din som en annerkjent kilde til hva som er best, for det bestemmer smaken til folket og sist jeg sjekket var den delt (3 delt faktisk, 1 rompekjeke mer enn normalt). Under mitt TV bord huser jeg en PS2, N64, SNES, Sega og Wii. Spør resten av verden, de har GARANTERT akkurat samme lineupen som jeg har. Som sagt, Sony har nok å bevise i tiden fremover for å stable seg på bena igjen på konsoll markedet. De har gjort det før, med den første Playstation maskinen, og ser ingen grunn til at de ikke skal klare det igjen. Men Sony har blitt en liten smule arogant, og regner med at folk kjøper konsollen fordi den innehaver et kjent merkenavn. Men nå med gode funksjoner med X360, som er meget godt etablert, må Sony bevise igjen at de er kampklar. For å gjøre dette, må de ha funksjoner som matcher X360 sine, samt komme med gode titler som appelerer til massen. Gears of War tok verden med storm, og har ettersom jeg har skjønt det en god MP funksjon og. Så PS3 har en kamp fremfor seg, en meget kraftig kamp og vel og merke, med 2 konkurerende konsoller på markedet som har bitt seg godt fast. Klarer Sony å gjenta prestasjonen de gjorde med sin første konsoll? Time will show. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Godt å se at Avean sine innsnevrede skoddepjatt ikkje har tapt seg siden sist ihvetfall, det er lang tid mellom fruktene, men når de kommer er det jaggu meg saftig og godt. Fremdeles trur du verden spinner rundt deg og dine, utrolig nok. Gratulerer, men verden ligger enda for dine føtter. Og ja, de eksisterer Ang. dette tullet her (tråden) må eg le. Sony gitt opp? Aldri i livet! Playstation står utrolig sterkt den dag i dag. Mulig salget er tregt noen steder, men det kommer jo av mangel på¨gode eksklusiver. Flesteparten av spillene ute no finner man jo i bedre kvalitet for billigere penge uansett. PS3 må få ut sine slagere, som enda er eksklusive. Snakker da om GT,MGS,FF og slike kjennsnavn. Tekken står jo i "fare" for å bli multiplatform tittel(noen som har hørt noe meri her forresten). Trur PS3 er den konsollen som kommer til å få ein treg start, men kommer til å skyte fart lenge ut i livssyklusen etersom den da har gått ned i pris, har fått mange bra spill og gir ein solid multimedie/spill pakke for pengene Siden eg kjenner 10 stk. som har xbox 360, og ingen som har klare planer om å kjøpe PS3 med ein gang,vinner MS garantert. Jeeeij! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Godt å se at Avean sine innsnevrede skoddepjatt ikkje har tapt seg siden sist ihvetfall, det er lang tid mellom fruktene, men når de kommer er det jaggu meg saftig og godt.Fremdeles trur du verden spinner rundt deg og dine, utrolig nok. Gratulerer, men verden ligger enda for dine føtter. Og ja, de eksisterer mistenker han allerede er lei av sin playstation 3 når han plutselig er tilbake her med slike lange, fornøyelige poster som i gode, gamle dager Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Japanere gir ikke opp så lett! Dette er noe lureri, jeg har sett det på South Park. For å uskadeligøjre seg selv sier de at de har små peniser. Det blir sikkert neste offentlige uttalelse! Så tar de over verden uten at noen fikk med seg hva som egentlig skjedde... Men hallo! en barnespillkonsoll til over 5000,-? ingen faller for den vel? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Virker generelt sett som alle her er lei av konsollene sine spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror hun her isåfall undervurderer hvor sterk merkevare Playstation egentlig er. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Det som er mest kjipt er at PS3 får det nye Ninja Gaiden Sigma, gg Xbox.. Edit: Vil ikke ha sagt nei til det nye Metal Gear heller.. 7686817[/snapback] Ninja Gaiden Sigma er en oppgradert versjon av den gamle Xbox-versjonen, så du går ikke glipp av så veldig mye. med fare for å spre rykter, så kommer neste Ninja Gaiden til 360, og det skulle ikke forundre meg om den også kommer til PS3. Men back to topic: Jeg pratet med en kollega som hadde sett det samme innslaget med denne dama fra Sony, så jeg har ingen grunn til å tro at dette er fake. Endret 10. januar 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Siden vi var inne på MP spill til ps3 så har sony noen lovende titler på gang ' som kan gji en god MP opplevelse viss dei bestemmer seg for det, fordelen til sony er att dei har mange kjente titler dei KAN bygge videre på.-- dei har foreks killzone, som eg leste ein plass hadd eit utviklingsbudsjett på 135 millioner kroner, gran turismo 5 kan få ein god MP, og det vil selge på merkenavn, nye titler som motorstorm har eg stor tro på i MP med 16 biler online på samme bane, galskap blir det.. men hva MS har klart med gears of war er imponerende, det er ein heilt ny tittelt som kun er hypa opp til det ytterste, med en solid SP og MP, att det i tillegg faktisk levde opp til hypen er nok til og ta av seg hatten for... Men den store MP bomben som Sony ikkje har er Halo, Halo 3 blir ein nesten uslåelig konkurent når den treffer markedet i år med tanke på Mp opplevelse. Med gears allerede ute og halo 3 på veg så vil eg ikkje kalle det ett Ess i ermet til MS men en ren royal flush. Sony har nok og gjøre framover for og si det sånn.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det Sony må finne på er å få fatt på noen nye, gode eksklusiver. Evt. laga de sejøl. MS er jo sånn ca. på god vei akkurat her. Men safer seg likevel på Halo navnet, slik Sony bruker sine kjente titler å støtte seg på. Håper på mindre oppfølgere denne generasjonen, og meir herlige nye titler Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Håper på mindre oppfølgere denne generasjonen, og meir herlige nye titler smile.gif Amen Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Får et spillselskap monopol kan de begynne å komme med drittmaskiner og drittspill. Konkurranse er alltid bra, selv om Sony ligger ett skritt etter (min mening). Ikke gi opp Sony! Endret 11. januar 2007 av Xpm Lenke til kommentar
soppen1 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 halloooooo?!?!?!?!?! Jeg så det faktisk LIVE på BBC......Send en e-mail til dem hvis dere er i tvil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå