Hjelper'n Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Merkelig,merkelig,merkelig... Klokket opp cpu fra 1133 til 1205 (jeg skal klokke mere når vannkjølinga e ferdig) da sank idle tempen fra 51-52 til 49, noe som jeg synest er merkelig, for det er samme tempen i rommet og i case som før jeg klokket er det noen logisk forklaring til dette? kan det vere at MSI k7t-turbo kortet mittt sin tempføler blir mere unøyaktig når fsb øker?(tviler litt på den da..) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kanskje du har en overnaturlig prosessor..? Sikker på at du ikke kjørte noen programmer før du sjekket idle, og så sjekket du tempen når den var klokket rett etter at du klokket...? Er en mulighet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kanske det orginalt ble målt med lukket kabinett, og overklokket med åpent? Eller kanskje du fikk blåst ut noen hybelkaniner fra kjøleribbene mellom målingene? Eller kanskje romtemperaturen var lavere nå enn før OC'inga.? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Neh, fann ut av det.. jeg stilte ned vcore med 0,05 volt ved et uhell, så etter å ha kjørt i 2 tima så klikka heile greia, men fiksa d ved å stille opp vcore.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå