larsemannen Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Tjaa lurte egentli på om noen her sulle på digilab i år?? kunne vært arti med litt Hw folk der digilab forside EDIT:fixet linken Endret 10. januar 2007 av larsemannen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 linken funker ikke... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Funker her. Og ja, jeg skal Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Må jo dit Var der kun et par dager i fjord pga. jobben:P hehe.. Men i år skal jeg ikke jobbe så da blir jeg der hele tia Håpe på bra scene show:D Å madcon eier jo da;) Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Var meninga jeg skulle dit helt til nå ingen kammerater som ble me.... de sa bare "stress" bastards.... orker ikke ned der alene... Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg er der nå ^^ Plass 1.1 Endret 20. februar 2007 av lefsaker Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Er ikke det en tråd fra før med samme tema? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg sitter på 9,15 Kom å besøk meg! Første gang på DigiLab btw... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Mulig å kjøpe dagsbillett der? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som har noen førstehåndsopplysninger angående dette? Nesten litt for latterlig Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som har noen førstehåndsopplysninger angående dette? Nesten litt for latterlig 8013931[/snapback] Haha, jeg må få status rapport fra de jeg kjenner på Digilab. Hørte at alle på rekka deres var kasta ut pga. bråk, og at noen var blitt ført bort av politiet samt at de gjorde beslag i maskinene deres. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Det stemmer. Jeg var der, wootwoot. Kjempefestlig LAN og hele pakka, men når vi ble holdt "som gisler" der inne ja, det var rosinen i pølsa. Ettersom hele hallen ble isolert var det umulig å se om ryktene om 100 innvandrere faktisk stemte, men det var ganske dramatisk ja. Dessuten sendte politiet et par meget autorære folk. Voksne menn på over 1,90 i tydelig god form med nybarberte hoder... ja, håper det skremte møkka ut av de gangsterne. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 WTF, jeg satt nærme døra, jeg la ikke merke til det i år, at det kom 3siffret mange invandrere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Dette her er ett godt sammendrag, da Radioplanet var tilstede under hele lanet og kan beskrive det bedre enn diverse rykter som florerer nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå