sinnaelgen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 en pc kan sende informasjon til en skjerm. f.eks nå man justerer dataskjermen med programvaren som fulgte med skjermen . nå er det slik at magic-tune som fulgte med skjermen har den lei tendens til å blokkere hele pc-en. Da må det vere en annen måte å gjøre det på . er det noen som vet hva den "kanalen" som sender data til skjermen heter ? og hvordan kan man sende "inst ilingene" til skjermen. ideen var å lage mitt eget program hvis jeg fik tak i nok opplysninger . jeg var lit usikker på om jeg skulle plassere dette emne her eller under "programmering " så modderator hvis du mener at det hører bedre til under programmering så vær snill å plassere det i delphi mappen under programmering Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er vel DDC du tenker på? http://en.wikipedia.org/wiki/Display_Data_Channel Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 ja takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå