Gå til innhold

Har instalert meg windows xp pro x64, drivere?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har instalert Winxp Pro X64. Jeg har alle driverne instalert, men jeg lurer på om jeg må instalere servicepack 2? for har ikke funnet noe oppdatering til service pack 2.

Og er det noen som vet om en bra side hvor jeg kan laste ned programmer og drivere om X64?

Mvh Even

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP x64 er basert på Server 2003 SP1, og XP x64 skal rapportere seg som SP1 når den er oppdatert nå til dags. Snart kommer SP2 til server 2003 ut, og denne oppdaterer også XP x64. For å presisere har det altså ikke kommet ut noen SP til XP x64. Så lenge du har installert alle sikkerhetsoppdateringene fra windows update så er du helt oppdatert, og minst like sikker som XP SP2.

Lenke til kommentar

Både steam og opera funker i XP x64 her hos meg i allfall. Vet ikke hva du mener med msn. Kanskje du mener Windows Live Messenger? Isåfall funker det også fint. Har du funnet drivere til hovedkortet ditt, og drivere til skjermkortet? De eneste driverne til selve HK jeg har installert finner du her, og drivere fra ATI regner jeg med at er enkle å finne. Ut over det kan jeg ikke tenke meg at noen drivere skal ha skyld i problemene dine. Regner med nettverkskort og lydkort i det minste funker. Hvis ikke så finner du drivere til dem på www.asus.com.

Edit: Tok utgangspunkt i maskinvaren du lister i signaturen.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...