erikindre Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg har et hovedkort kjøpt hos flexi data 19.januar i fjor (med andre ord fortsatt så vidt det er under garanti). Nå ser det ut til at SATA-kontrolleren har tatt kvelden. PC finner ikke disker under boot, og når de detekteres fungerer de bare halvveis til hele maskinen fryser. I tillegg et stor gult utropstegn under enhetsbehandling i windows. Dersom jeg restarter PC'en noen ganger, kan det fungere en kort periode igjen. Problemet mitt er at Flexi-data som kjent har lagt inn årene. Hvem tar imot garantisaker for MSI? edit: ser at MSI nå opererer med 3 års garanti på hovedkort men vil helst unngå å måtte sende det til taiwan eller hvor det nå må sendes. Endret 9. januar 2007 av erikindre Lenke til kommentar
riroil Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har et hovedkort kjøpt hos flexi data 19.januar i fjor (med andre ord fortsatt så vidt det er under garanti). Nå ser det ut til at SATA-kontrolleren har tatt kvelden. PC finner ikke disker under boot, og når de detekteres fungerer de bare halvveis til hele maskinen fryser. I tillegg et stor gult utropstegn under enhetsbehandling i windows. Dersom jeg restarter PC'en noen ganger, kan det fungere en kort periode igjen. Problemet mitt er at Flexi-data som kjent har lagt inn årene. Hvem tar imot garantisaker for MSI? edit: ser at MSI nå opererer med 3 års garanti på hovedkort men vil helst unngå å måtte sende det til taiwan eller hvor det nå må sendes. 7684760[/snapback] Ta en telefon til Komplett som er importør av disse kortene. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ta en telefon til Komplett som er importør av disse kortene. Ikke så dumt kanskje... sender en mail til Norek. Kan evt. prøve å få retur gjennom jobben som har forhandlerstatus, men tviler litt på at det går. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Sendte mail til Norek. De måtte har Flexi-datas ordrenummer hos Norek for å kunne gjøre noe. De ba meg kontakte bobestyrer (som for øvrig ikke er utnevnt ennå så vidt jeg kan se). Liksom en bobestyrer skal kunne finne et ordrenummer på en 1 år gammel innkjøpsordre i alle papirene som følger en avviklet bedrift... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kan vel i så fall være enklere å kontakte MSI direkte. Det skal jo som oftest ikke være altfor vanskelig å få et nytt kort på den måten. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er som Smirnoff sier ja. Er bare å kontakte MSI direkte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå