Gå til innhold

Defekt MSI-hovedkort kjøpt hos Flexi-data

Anbefalte innlegg

Jeg har et hovedkort kjøpt hos flexi data 19.januar i fjor (med andre ord fortsatt så vidt det er under garanti). Nå ser det ut til at SATA-kontrolleren har tatt kvelden.

PC finner ikke disker under boot, og når de detekteres fungerer de bare halvveis til hele maskinen fryser. I tillegg et stor gult utropstegn under enhetsbehandling i windows. Dersom jeg restarter PC'en noen ganger, kan det fungere en kort periode igjen.

Problemet mitt er at Flexi-data som kjent har lagt inn årene. Hvem tar imot garantisaker for MSI?

edit: ser at MSI nå opererer med 3 års garanti på hovedkort :w00t:

men vil helst unngå å måtte sende det til taiwan eller hvor det nå må sendes.

Endret av erikindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et hovedkort kjøpt hos flexi data 19.januar i fjor (med andre ord fortsatt så vidt det er under garanti). Nå ser det ut til at SATA-kontrolleren har tatt kvelden.

PC finner ikke disker under boot, og når de detekteres fungerer de bare halvveis til hele maskinen fryser. I tillegg et stor gult utropstegn under enhetsbehandling i windows. Dersom jeg restarter PC'en noen ganger, kan det fungere en kort periode igjen.

Problemet mitt er at Flexi-data som kjent har lagt inn årene. Hvem tar imot garantisaker for MSI?

edit: ser at MSI nå opererer med 3 års garanti på hovedkort  :w00t:

men vil helst unngå å måtte sende det til taiwan eller hvor det nå må sendes.

7684760[/snapback]

Ta en telefon til Komplett som er importør av disse kortene.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Norek. De måtte har Flexi-datas ordrenummer hos Norek for å kunne gjøre noe. De ba meg kontakte bobestyrer (som for øvrig ikke er utnevnt ennå så vidt jeg kan se). Liksom en bobestyrer skal kunne finne et ordrenummer på en 1 år gammel innkjøpsordre i alle papirene som følger en avviklet bedrift...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...