aircooled Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Den smakte litt funky ja, men det aller værste jeg har smakt må nå være cherry coke, og diet cherry coke. Snakk om oppvaskevann *grøss* Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg kjøpte denne brusen i dag. OG DET blir siste gang! Den smaker en blanding mellom tam cola og vanilje is. DEn er ALT for SØT. Det klisser i munnen. Det går rett og slett ikke ann. At ikke CocaCola Company ikke er flaue. Det må da gå ann å lage dette bedre enn dette. Det tror jeg nok i vertfall. :grin:JAJa Bib bib bib bib......... Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Vanilla Coke er som alle sier DIGG DIGG DIGG ! har druket 4 i dag ! ( (: = Siamesik tvilling !) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Nei nei nei, detta var jo verre enn vanlig cola jo. Fanta derimot! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Den smaker som en dau Pepsi ellrt som en fyldig cola, mer enn dette vil jeg ikke si. Mvh,Stian Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Kjøpte den colaen der men syntes verken at det var ekkelt eller dårlig. Den gikk ann å drikke men det blir ikke noe eg kommer til å kjøpe. Holder meg trofast til coca cola! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Huff sier jeg bare, vanilla saken var en stor skuffelse. Jeg kommer aldrig til og kjøpe den saken der.. Holder meg til den gode gamle Colaen :smile: Lenge leve cola! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 12:04, skrev aircooled:Den smakte litt funky ja, men det aller værste jeg har smakt må nå være cherry coke, og diet cherry coke. Snakk om oppvaskevann *grøss* Cherry Coke er MYE bedre enn Vanilla Coke. Kommer aldri til å kjøpe vaniljekola igjen asså! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vanilla Coke er som tidligere sagt en GOD brus! Bedre enn julebrus! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 09:23, skrev glabba:Vanilla Coke er som tidligere sagt en GOD brus! Bedre enn julebrus! nja.. på lik linje med Grans julebrus (3,50 per flaske, inkl pant. hurra!), vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vanilla Coce smakte jeg første gang ca klokka 1030 i Windsor Canada for en drøy måned siden. Fyllesjuk, og tørst som en kamel fokuserte jeg på flaskene i kjøleren og myste etter noe kjent... "Ahhh, Cola" tenkte jeg, tok det som for meg så ut til å være en god gammel Cola flaske, samt en Vichy Niveau (eller noe sånt, den flaska berga meg, men det er en annen historie). Stor var skuffelsen og konsentrasjonen om å holde nattmaten fra forrige kvelds (eller morgenens, alt ettersom du ser det) mat/kebaborgie nede da jeg tok første slurken. Aldri mere! Yuck! Windsor er forøvrig en artig by med høy partyfaktor og mange studenter, men har høy kriminalitet. Ikke gå i smug og bakgater. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 12:34, skrev Luske_Ludvig:Jeg kjøpte denne brusen i dag. OG DET blir siste gang! Den smaker en blanding mellom tam cola og vanilje is. DEn er ALT for SØT. Det klisser i munnen. Det går rett og slett ikke ann. At ikke CocaCola Company ikke er flaue. Det må da gå ann å lage dette bedre enn dette. Det tror jeg nok i vertfall. :grin:JAJa Bib bib bib bib......... Vet den vailje is smaken går igjen i huet enda. Er ikke ekte vanilje engang :smile:. Smaker dritt og ****skap! Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 HUFF! Smakte denne brusen i dag, den var jo grusom. Hvilket land testet de denne brusen i? Urge ble jo testet i Norge, og den var god. Det må jo være et land som ikke har sans for brus og sluker i seg alt de får tak i (USA?). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Helt sikkert usa, siden den har vært der lenge. Selges Urge enda ? Feed the rush! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 10:57, skrev Jalla:Fyllesjuk, og tørst som en kamel fokuserte jeg på flaskene i kjøleren og myste etter noe ... Hehe, kan tenke meg at Vanilla Coke ikke er noe brus å drikke når en er fyllesjuk :smile:, men vaniljesaus er nå likevel verre. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: nja.. på lik linje med Grans julebrus (3,50 per flaske, inkl pant. hurra!), vil nå jeg si. fyyy.. ingen over, ingen ved siden! mmmm grans julebrus. prøvd å ta en sixpack på styrten? det får du fin rus av :razz: Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 14:15, skrev Robkvi:Selges Urge enda ? Jada, bare let litt så finner du den. Og grans julebrus på glassflaske er det beste man kan oppdrive av brus i julen. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 16:24, skrev eught: Quote: Den 2002-12-05 14:15, skrev Robkvi: Selges Urge enda ? Jada, bare let litt så finner du den. Og grans julebrus på glassflaske er det beste man kan oppdrive av brus i julen. Fant den i går :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 14:15, skrev Robkvi:Selges Urge enda ? Hva er det for et blasfemisk spørsmål? Urge er den beste brusen som finnes, og jeg drikker ca. to flasker daglig! Det eneste kjipe er at de har sluttet å produsere 1 1/2 liter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå