Gå til innhold

Vanilla Coke

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne brusen i dag. OG DET blir siste gang! Den smaker en blanding mellom tam cola og vanilje is. DEn er ALT for SØT. Det klisser i munnen. Det går rett og slett ikke ann. At ikke CocaCola Company ikke er flaue. Det må da gå ann å lage dette bedre enn dette. Det tror jeg nok i vertfall. :grin:JAJa Bib bib bib bib.........

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 12:04, skrev aircooled:

Den smakte litt funky ja, men det aller værste jeg har smakt må nå være cherry coke, og diet cherry coke. Snakk om oppvaskevann *grøss*

Cherry Coke er MYE bedre enn Vanilla Coke. Kommer aldri til å kjøpe vaniljekola igjen asså!

Lenke til kommentar

Vanilla Coce smakte jeg første gang ca klokka 1030 i Windsor Canada for en drøy måned siden.

Fyllesjuk, og tørst som en kamel fokuserte jeg på flaskene i kjøleren og myste etter noe kjent... "Ahhh, Cola" tenkte jeg, tok det som for meg så ut til å være en god gammel Cola flaske, samt en Vichy Niveau (eller noe sånt, den flaska berga meg, men det er en annen historie).

Stor var skuffelsen og konsentrasjonen om å holde nattmaten fra forrige kvelds (eller morgenens, alt ettersom du ser det) mat/kebaborgie nede da jeg tok første slurken.

Aldri mere! Yuck!

Windsor er forøvrig en artig by med høy partyfaktor og mange studenter, men har høy kriminalitet. Ikke gå i smug og bakgater.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 12:34, skrev Luske_Ludvig:

Jeg kjøpte denne brusen i dag. OG DET blir siste gang! Den smaker en blanding mellom tam cola og vanilje is. DEn er ALT for SØT. Det klisser i munnen. Det går rett og slett ikke ann. At ikke CocaCola Company ikke er flaue. Det må da gå ann å lage dette bedre enn dette. Det tror jeg nok i vertfall. :grin:JAJa Bib bib bib bib.........

Vet den vailje is smaken går igjen i huet enda. Er ikke ekte vanilje engang :smile:. Smaker dritt og ****skap!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 10:57, skrev Jalla:

Fyllesjuk, og tørst som en kamel fokuserte jeg på flaskene i kjøleren og myste etter noe ...

Hehe, kan tenke meg at Vanilla Coke ikke er noe brus å drikke når en er fyllesjuk :smile:, men vaniljesaus er nå likevel verre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...