CSSSK Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Syns ikke den var så ille jeg. Men så syns jeg pepsi twist er bedre enn vanlig pepsi også da, har kanskje litt spesiell smak... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vanilla Coke smakte ikke så ille da, men ingen ting slår Pepsi Twist. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-11-28 00:01):nah.. pepsi er og blir best.. Da er vi to som syns det. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 *Ahh.. nyte is kald Coca-Cola..* :smile: digg.. (btw, Coca-Cola skal ha bindestrek.. de har tross alt betalt masse schpenn for den i rettsaker etc..) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vanilla Coke var egentlig ikke så ille, deilig med litt variasjon. Skal lære meg og like den, bare for og kunne variere brus-inntaket littegrann... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg synes den smaker godt jeg .. var litt ekel i begynelsen .. men den er fortsatt bedre en "Pepsi" og "Pepsi Twist" PS: eneste Bra Pepsi noen gang har laget VAR "Pepsi Chrystal" Lenke til kommentar
jossa Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 kebab: så enig.. sinsykt som jeg savner den brusen Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg savner også Pepsi Chrystal... *snufs* Pappa var og handlet middag idag, det ble litt sånn gatekjøkkenopplegg ;P Men så skulle han kjøpe brus til maten da... vel, han stikker innom Coop Mega, hva tror du han kommer ut med? Joda... Coca-Cola Vanilla. Han syntes den luktet litt rart, sa han. Og ingen av oss klarte å drikke den opp. Jeg tok bare en liiiten slurk, men gah! Det gikk bare ikke! Så den står der på benken... Og ler rått til meg... Kald og "god"... Hadde det bare vært en vanlig Coca-Cola! Huff og huff... Lenke til kommentar
thelea Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vanilla cola er det værste jeg har smakt siden Pepsi Twist... Crystal Pepsi var goood. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg kan så vidt huske Crystal Pepsi. Var den virkelig god, eller er det bare noe dere sier?? Den var vel blank, om jeg husker riktig. Vi hadde jo også alle de forskjellige 7up-typene. Hvor er de blitt av mon tro? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-11-29 08:17):Vi hadde jo også alle de forskjellige 7up-typene. Hvor er de blitt av mon tro? 7-up blir da forsat produset, men det er vel bare i en sort. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ja, det er vel bare sitronen som er igjen. Mener å huske det var både bringebær og appelsin. Lurer på om det ikke var flere... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Mhm.. har nettopp fulført Vanilla Coke nr. 2 i dag... Synes den er dejlig. Lukten/smaken av vanilje henger gjen i nesa leeenge... Tror det er vanedannende, skal tro om det er et spesielt stoff i den.. må ha den, bare må ha den! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Den smaker karamellsaft med kullsyre :smile: Men god er den. [ Denne Melding var redigert av: starfish på 2002-11-29 13:16 ] Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hm.. kjøpte en vanilla coke til.. drikker den nå og det er NAM NAM. Er HELT nødt til å drikkes iskald og med isbiter i da. Ellers smaker den analskjegg :razz: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Hmm.. dårlig utvikling dette her.. Fler og fler som begynner å drikke den regelmessig. Dette er ikke bra! Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Den var jo helt sjef! Smaker nesten som Dr. Pepper. Slutt på å bruke 20 kr. for en liten boks som er spesialimportert nå gitt ! Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Vannila coke er drit fæl!!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Vanilje-Cola'n er faktisk litt digg. Håper på å få sånne digre brett med bokser med den gøffa der, til LAN. Hadde vært utrolig digg... (Jeg liker ikke generell svart brus noe særlig, men denne vanilje-greia var nam.) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Vanilla coke er teit. Hvorfor gidde å lage en brus som smaker nesten likt som dr. pepper og cherry coke, men ikke like bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå