vooDoo! Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Smaker deilig... lurer på å hamstre opp noe, limited edition vet dere :smile: Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Limited edition ja... men blir det en hit (og det blir det og) slik som fanta lemon så blir det et permanent syn i butikken... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Nimr0d skrev (2002-11-26 20:30):Limited edition ja... men blir det en hit (og det blir det og) slik som fanta lemon så blir det et permanent syn i butikken... Var Fanta Lemon limited, da? Exotic var? Eller er vel fremdeles, men den var jo en liten suksess så de fjerner vel "Limited", i motsetning til Pepsi Twist som ikke er limited, men forsvinner likevel ut av markedet snart... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Jeg håper iallefall at denne forsvinner fort. På RIMIen her nede hadde vanilla coke tatt opp de beste plassene i kjøleskapet, slik at de ekte colaene ble liksom skjøvet bort i de varme distriktene, tror jeg skal klage på dette når jeg skal kjøpe meg lunch i dag. Jeg har vel krav på en iskald Coca Cola fra The Coca Cola Company i lunchen min? Og ikke en iskald Coca Cola Vanilla. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-11-27 08:41):Jeg har vel krav på en iskald Coca Cola fra The Coca Cola Company i lunchen min? You know your rights! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har hørt at det er EKSTREMT viktig at coloaen er KALD, virkelig kald... Har ikke prøvd den enda, men har en liten følelse hvordan den er... Ikke akkurat julens storselger. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Fy ****! Sitter her og prøver å få i meg den halvliteren jeg sløste pengene mine på. Det smaker virkelig drit. Får flashback til barndommen, det smaker akkurat som en vond hostesaft eller medisin jeg har tatt. Anbefales på ingen måte ikke, forstår godt at det er limited edition. Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-11-26 14:19):ALL PR ER GOD PR Digresjon: Du aner ikke hvor sant det er, iaf forbindelse med enkelte ting. Etter enhver fallskjermulykke som nevnes i media kommer det en boost med folk som melder seg på kurs. I påsken i år så holdt en kar på å gå inn (enormt med flax at han overlevde) på Oppdal (der jeg hopper), fikk litt mediadekning (VI menn, Her&Nå, addresseavisen + + )... i etterkant var det en markant økning i påmeldinger på fallskjermkurs... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 11:47, skrev |Viper:Du må da høre at den brusen smaker analskjegg! Ikke noe som tilsier at den skal være god!...men, det skal sies at jeg kommer til å kjøpe den for å prøve også Nå har ikke jeg smakt analskjegg, men godt kan det vel ikke være...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 mmmmm.. vanilla coke. beste coca-colaen som finnes. *hyle nedpå* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-11-27 22:34):mmmmm.. vanilla coke. beste coca-colaen som finnes.*hyle nedpå* Du er gal... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 23:13, skrev olsen:Du er gal... du er ikke den første som sier det :smile: *drikke mer* Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Smakte på den i dag. Har kun en setning og gi: dritt Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Synes Vanilla Coke var ganske god jeg :smile: Nå er ikke jeg så veldig begeistret for Cola så jeg har kanskje ikke de samme forventningen til noe med Cola oppi. Stian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 nah.. pepsi er og blir best.. pepsi > vanilla coke > pepsi twist > husets/rc/classic cola > pepsi light/cola light > coca cola Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Psilocybe, du er spesiell.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Den som drikker Vanilla Coke frivillig lider vel av Jackass tendenser. Kommer ikke til å røre den brusen med et fjernstyrt møkkagrep en gang *urk* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vanilla Coke er ille, klarte ikke å drikke opp halvliteren min. Kastet den da jeg hadde drukket halve. Fy og fy det smakte dritt Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg kjøpte som sagt en for et par dager siden (mandag eller.no) og jeg er ikke ferdig med den ennå, men snart folkens... Skal ikke kaste den. Skal klare en hel halvliter. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 psycolibe: gå i skammekroken med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå