Footy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Ikke mye peiling på hovedkort, men noen krav bør kanskje være - Gode Muligheter til å oppgradere/ekspandere senere - Har ikke tenkt å klokke, men sjangsen ligger at jeg kanskje gjør det etterhvert da systemet begynner å bli utdatert. - STABILT, det må være dønn stabilt.. Ser ikke vitsen med et kort som ikke er stabilt.. - Støtte Core 2 Duo prosessor, tenkt å gå for em E6600 - Jeg liker å spille en del spill, har HK noe å si her? Noe mer jeg bør spørre om? Endret 9. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Aner ikke hvilket budsjett du har eller om du har tanker om å kjøre SLI. Et kort som jeg selv venter på er MSI P6N, men dette kortet har ikke mulighet for SLI. Når det gjelder fremtidige oppgraderinger støtter HK'et følgende CPU'r: - Core 2 Extreme - Core 2 Quad - Core 2 Duo - m.fl Du kan se en sammenligning vedrørende 600 chipsetene hos Anandtech.com Endret 9. januar 2007 av IRRupt Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) pris ja... glemte det helt... sorry... Vel har tenkt å legge litt i et godt skjermkort, vits med SLI da? kanskje greit å ha lengre frem i veien? Vel har egentlig ikke lyst å overstige 1400,- Hva er grunnen til at du venter på det kortet? Endret 10. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå