akristina92 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Unnskyld, men hva vil "pilotepisode" si? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Første episoden til en serie. Gjerne den som ble vist til prøvevisning hos de forskjellige kabelnettverkene / kanalene for å få dem til å kjøpe serien. http://en.wikipedia.org/wiki/Television_pilot Jeg har bare vært hekta på en serie, Lost. Synd det gikk som det gikk. Endret 12. januar 2007 av JimL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Stargate SG-1 - Children of the GodsStargate Atlantis - The Rising Firefly - Serenity The A-Team - Mexican Slayride Edit: og helvete heller, piloten til Knigh Rrider, Knight of the Phoenix, var ikke ille den heller. 7685777[/snapback] Serenity var jo ikke en pilot da. Var en slags avslutning på serien i stedet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Stargate SG-1 - Children of the GodsStargate Atlantis - The Rising Firefly - Serenity The A-Team - Mexican Slayride Edit: og helvete heller, piloten til Knigh Rrider, Knight of the Phoenix, var ikke ille den heller. 7685777[/snapback] Serenity var jo ikke en pilot da. Var en slags avslutning på serien i stedet. 7705364[/snapback] Serenity er navnet på piloten OG filmen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Serenity er navnet på piloten OG filmen 7705731[/snapback] my bad Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Lost piloten var veldig bra, kanskje den beste. Piloten til både Smallville og Heroes er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
store Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Synes det er litt vanskelig å skille ut..men The O.C. er nok ganske høyt på lista der. Piloten til Smallville f.eks var ikke fult så bra, men serien er helt fantastisk. Endret 13. januar 2007 av store Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Twin Peaks OZ Gilmore Girls Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Twin Peaks 7710986[/snapback] Jeg er helt enig. David Lynchs underfundige og vidunderlige regi, introduksjonen av en rekke mesmeriserende karakterer, pai og Laura Palmers lik som blir skylt opp på stranden. Et perfekt mysterium. Endret 13. januar 2007 av Synthm Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Likte piloten til Seinfeld meget godt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen vil kanskje se på meg som rar, men jeg syns pilotepisoden til komiserien "Frasier" er genial. Karakterene i serien i seg selv er bare helt vannvittig gode. Ellers har vi jo Lost på en god andre, meget god pilotepisode, men det er en synd og en skam at Lost blir trukket ut så langt. Macgyver sin pilotepisode liker jeg ikke, selv om jeg liker serien generelt er jeg ikke en tilhenger av den pilotepisoden. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Lost er vel den som gjorde meg aller mest hektet på en serie av piloter tror jeg. På en veldig god andreplass finner vi Battlestar Galactice, den miniserien var helt fantastisk, men om det egentlig kan kalles en pilot kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen vil kanskje se på meg som rar, men jeg syns pilotepisoden til komiserien "Frasier" er genial. Karakterene i serien i seg selv er bare helt vannvittig gode. Ellers har vi jo Lost på en god andre, meget god pilotepisode, men det er en synd og en skam at Lost blir trukket ut så langt. Macgyver sin pilotepisode liker jeg ikke, selv om jeg liker serien generelt er jeg ikke en tilhenger av den pilotepisoden. 7715531[/snapback] Har ingenting i mot at Lost blir melket så mye som det gjør, jeg Digger det! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Piloten i sesong 6 av 24. Bedre har det ikke startet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Piloten til Futurama er jo en av seriens beste episoder, må også si at Family Guy sin pilot også var Excellente. Ellers var 24 piloten, Sopranos piloten top-notch, synes jeg at Simpsons piloten, dog den hadde en utrolig bra story, med masse følelser, var ikke stemningen på plass, ellers er det en veldig bra sesong som snart ville arte seg der Lenke til kommentar
hds Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Stargate SG-1 - Children Of The Gods var fantasktisk og åpnet sinnet for sci-fi slik at jeg har fått med meg mye god underholdning. Som mange andre så hadde jeg fordommen Sci-Fi = nerde sjanger. Alle 3 monolog seriene som jeg synes er bra har gode pilot episoder: MacGyver Scrubs Dexter PB hadde også bra pilot, synd ikke serien holder mål senere uti serien. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mine favoritter The A-Team: Mexican Slayride Married... with Children: Pilot Prison Break: Pilot Lenke til kommentar
pi. Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg synes pilotepisoden til Six Feet Under er best. Med de derre likproduktreklamene og den døde faren. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg synes pilotepisoden til Six Feet Under er best. Med de derre likproduktreklamene og den døde faren. 7991769[/snapback] Er veldig enig der. Piloten kunne ha fungert som en egen film føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå