Gå til innhold

Beste pilotepisoden noensinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stargate SG-1 - Children of the Gods

Stargate Atlantis - The Rising

Firefly - Serenity

The A-Team - Mexican Slayride

 

Edit: og helvete heller, piloten til Knigh Rrider, Knight of the Phoenix, var ikke ille den heller.

7685777[/snapback]

Serenity var jo ikke en pilot da. Var en slags avslutning på serien i stedet.

Lenke til kommentar
Stargate SG-1 - Children of the Gods

Stargate Atlantis - The Rising

Firefly - Serenity

The A-Team - Mexican Slayride

 

Edit: og helvete heller, piloten til Knigh Rrider, Knight of the Phoenix, var ikke ille den heller.

7685777[/snapback]

Serenity var jo ikke en pilot da. Var en slags avslutning på serien i stedet.

7705364[/snapback]

 

Serenity er navnet på piloten OG filmen

Lenke til kommentar

Noen vil kanskje se på meg som rar, men jeg syns pilotepisoden til komiserien "Frasier" er genial. Karakterene i serien i seg selv er bare helt vannvittig gode.

 

Ellers har vi jo Lost på en god andre, meget god pilotepisode, men det er en synd og en skam at Lost blir trukket ut så langt.

 

Macgyver sin pilotepisode liker jeg ikke, selv om jeg liker serien generelt er jeg ikke en tilhenger av den pilotepisoden.

Lenke til kommentar
Noen vil kanskje se på meg som rar, men jeg syns pilotepisoden til komiserien "Frasier" er genial. Karakterene i serien i seg selv er bare helt vannvittig gode.

 

Ellers har vi jo Lost på en god andre, meget god pilotepisode, men det er en synd og en skam at Lost blir trukket ut så langt.

 

Macgyver sin pilotepisode liker jeg ikke, selv om jeg liker serien generelt er jeg ikke en tilhenger av den pilotepisoden.

7715531[/snapback]

 

Har ingenting i mot at Lost blir melket så mye som det gjør, jeg :love: Digger det!

Lenke til kommentar

Piloten til Futurama er jo en av seriens beste episoder, må også si at Family Guy sin pilot også var Excellente. Ellers var 24 piloten, Sopranos piloten top-notch, synes jeg at Simpsons piloten, dog den hadde en utrolig bra story, med masse følelser, var ikke stemningen på plass, ellers er det en veldig bra sesong som snart ville arte seg der ;)

Lenke til kommentar

Stargate SG-1 - Children Of The Gods var fantasktisk og åpnet sinnet for sci-fi slik at jeg har fått med meg mye god underholdning. Som mange andre så hadde jeg fordommen Sci-Fi = nerde sjanger.

 

Alle 3 monolog seriene som jeg synes er bra har gode pilot episoder:

MacGyver

Scrubs

Dexter

 

PB hadde også bra pilot, synd ikke serien holder mål senere uti serien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...