The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei! Bare lurer på hva forumhorene her syntes var den beste pilotepisoden i en tv-serie! Personlig syns jeg lost piloten er helt genial! Konge start! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Futurama har desidert den beste pilotepisoden Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Piloten til MacGyver introduserte meg for kraftuttrykket "gosh darnit". Det gir stjerne i boka. Ellers er piloten til Dead Like Me steinbra, selv om den blir litt vel sentimental på slutten. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Pilotene til Scrubs og My Name is Earl var jo knall gode. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Stargate SG-1 - Children of the Gods Stargate Atlantis - The Rising Firefly - Serenity The A-Team - Mexican Slayride Edit: og helvete heller, piloten til Knigh Rrider, Knight of the Phoenix, var ikke ille den heller. Endret 9. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 aquaman piloten er den beste jeg noen gang har sett, og kanke tru at serien ikke ble sendt. Tenk og drepe en så genial tanke, hadde nok slått ann hos meg. Hvis jeg må velge en pilo til en serie som forsatt lever så er det nok The oc som vinner. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 aquaman piloten er den beste jeg noen gang har sett, og kanke tru at serien ikke ble sendt. Tenk og drepe en så genial tanke, hadde nok slått ann hos meg. Hvis jeg må velge en pilo til en serie som forsatt lever så er det nok The oc som vinner. 7686142[/snapback] The O.C. er vel også slutt En av de beste pilotene jeg har sett er vel Oz sin, da den er skikkelig knall Serien er jo forøvrig også sinnsykt bra (jada, vet denne serien også er ferdig hehe). Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Oz er en bra serie, husker Simon Abedisi og Tobias Beecher var de kuleste folka der. Kan ikke helt huske hvordan piloten var men tviler ikke på at den var dårlig, siden oz er en av de beste fengselseriene jeg har sett. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Alt med Jack Dalton (pilot og venn av selveste MacGyver) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Den 2 timer lange Miami Vice-piloten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 vansklig valg, men SG-1 piloten er høyt oppe, John Doe er og VELDIG god samme er scrubs osv. greier ikke velge mellom dem Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 The O.C. piloten er helt vilt bra, nesten som en kort film. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Band of brother My name is earl Heroes Synes jeg var de beste pilotepisodene ever Edit: Innlegg 500 Endret 10. januar 2007 av MKej Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Pilotepisoden(e?) til Battlestar Galactica (nye) likte jeg veldig godt. Det samme med A-Team sin. Den var god. Stargate SG1 sin er også god. Så det er vanskelig å si... Edit: Og selvfølgelig Band of Brother's! Endret 10. januar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Battlestar Galactica (miniserien, som jeg i bunn og grunn vil kalle pilotepisoden) er troner ganske langt oppe. Mythbuster har også en ganske bra episode. Stor rakett på bil = 3. plass må nesten gå til Dexter. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Oz er en bra serie, husker Simon Abedisi og Tobias Beecher var de kuleste folka der. Kan ikke helt huske hvordan piloten var men tviler ikke på at den var dårlig, siden oz er en av de beste fengselseriene jeg har sett. 7686400[/snapback] Banker den meget oppskrytte Prison Break imo Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Alt med Jack Dalton (pilot og venn av selveste MacGyver) 7691307[/snapback] Det var dagens! :!: Seinfeld piloten var jo flott..! Friends piloten..! Futurama, of course Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Umulig å si, men John Doe leverte en ufattelig bra pilot episode. Utrolig synd at serien ble kanselert etter kun en sesong. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er så jækla vanskelig å trekke frem den ene fremfor den andre.. eller hvem man skal luke ut.. for på mange av seriene som jeg følger med på, eller har fulgt med på, så har det jo annet vært en knall pilot! Jeg må derfor trekke frem; 24, Lost, Prison Break, blandt annet.. Men, for å trekke frem en annen.. Jeg husker jeg satt med åpen munn og vidåpne øyne under piloten til The Shield! Digga VIRKELIG de første minuttene der, når det vekslet mellom talen til politisjefen, og politifolka som beiner etter han ene tjuven.. TØFT!! Men, igjen.. vanskelig å velge ut én... eller flere, for den saks skyld.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Husker piloten til Prison Break. Jeg syntes den hadde en genial pilot. Jeg ble helt hekta, av konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå