Gå til innhold

Beste pilotepisoden noensinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aquaman piloten er den beste jeg noen gang har sett, og kanke tru at serien ikke ble sendt. Tenk og drepe en så genial tanke, hadde nok slått ann hos meg. Hvis jeg må velge en pilo til en serie som forsatt lever så er det nok The oc som vinner.

7686142[/snapback]

 

The O.C. er vel også slutt :p

 

En av de beste pilotene jeg har sett er vel Oz sin, da den er skikkelig knall :D Serien er jo forøvrig også sinnsykt bra (jada, vet denne serien også er ferdig hehe).

Lenke til kommentar
Oz er en bra serie, husker Simon Abedisi og Tobias Beecher var de kuleste folka der.

Kan ikke helt huske hvordan piloten var men tviler ikke på at den var dårlig, siden oz er  en av de beste fengselseriene jeg har sett.

7686400[/snapback]

Banker den meget oppskrytte Prison Break imo

Lenke til kommentar

Det er så jækla vanskelig å trekke frem den ene fremfor den andre.. eller hvem man skal luke ut.. for på mange av seriene som jeg følger med på, eller har fulgt med på, så har det jo annet vært en knall pilot!

 

Jeg må derfor trekke frem; 24, Lost, Prison Break, blandt annet..

 

Men, for å trekke frem en annen.. Jeg husker jeg satt med åpen munn og vidåpne øyne under piloten til The Shield! Digga VIRKELIG de første minuttene der, når det vekslet mellom talen til politisjefen, og politifolka som beiner etter han ene tjuven.. :dribble: TØFT!!

 

Men, igjen.. vanskelig å velge ut én... eller flere, for den saks skyld..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...