Acrid Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Herlighet! Gjengen har kjørt ei ny låt ut på myspace-siden deres: http://www.myspace.com/redharvestplanet Enklere lydbilde, mer atmosfære...et steg bakover og litt til siden i diskografien for Red Harvest i denne omgang. Jimmy lovte meg et stemningsfullt album, ikke så langt unna HyBreed-plata på flere områder..og høres ikke ut som han løy heller. Deilig låt. Nye plata kommer 19. februar(?) omg fett covr VAD TYCKS?? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser ut som bra greier, irriterende at jeg ikke får til å laste ned låten fra myspace men. Skal sjekkes nøyere ut etterhvert. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk Glint, likte sangen veldig bra. Coverarten var også mycket stilig, skal kjøpes når det slippes vis det ikke allerede er blitt sluppet. Orker ikke å leite nå før jeg poster. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er ikke så lenge siden jeg begynte å like Red Harvest, men denne sangen var litt annerledes enn de sangene jeg liker av dem. Slettes ikke verst, absolutt hørende, men den var definitivt ikke en " Anatomy of the Unknown" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Bedre ljud her: Hole In Me Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spennende, liker det jeg hører. Seigere og mer doomy enn de siste greiene dems. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bumper denne nå som man kan smuglytte på skiva før man kjøper den Hva mener dere om den nye skiva? Er vel egentlig ganske fersk fan av denne gruppa, men dette albumet falt definitivt i smak. Vil ikke si at det når helt opp til Sick Transit Gloria Mundi, men definitivt god musikk. Dead Cities er i grunn favorittlåta fra det nye albumet for min del. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gleder meg til å få skaffa det nye albumet. Liker alt av Red Harvest. Har dog ikke hørt Nominds Land. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 AGD er ikke så ille som HyBreed, men jeg synes det uansett blir litt kjedelig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Virker som ei skive som vil vokse på denne karen i alle fall. Warthemes passer jaggu perfekt som soundtrack til Red Alert. Velkommen tilbake forresten, herr Olm. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 sitter med skiva i øra, deilig. V:28 og klassisk red havest i en pakke, blir det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå