ainstainy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kva sang/sanger syns du er dei beste techno sangene?? Eg trur selv eg syns det er bomfunk mc's med freestyler.. gammel mn en klassier Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bomfunk mc's med freestyler gammel klassiker? Nå er jeg ikke helt into techno, men kan ikke helt se for meg den som en klassiker. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 for meg... han spilest jo ennå av å te på radio... å den e gammal Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja, jeg husker den godt Jeg likte faktisk techno en gang i tiden, men nå må jeg si at jeg hater det. Vil ikke støte noen men jeg mener at trance knapt kan klassifiseres som musikk. Noen av dem jobber jo hardt og har litt peiling på musikk, de skal ha respekt. Men trance som er laga på en data over en stor cola og en pose chips kan bare brenne, jeg HATER det! Rap er mye bedre, trance er bånn i bøtta... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er forskjell på en gammel (den er da ikke så gammel heller) listepop-låt og en klassiker. Bare det jeg mente. Om du liker den er din sak, skal ikke hindre deg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Må vel være noe av Tiësto det nesten. Hva med In my memory, forever today eller adagio for a string Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå