kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ai, REC ned på 109. Veldig fristende å kjøpe nå... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ai, REC ned på 109. Veldig fristende å kjøpe nå... http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naerings...icle1585083.ece Lenke til kommentar
linqu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 handla rec på 109 hadde flaks at jeg kom over den da den var så låg $$ Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 handla rec på 109 hadde flaks at jeg kom over den da den var så låg $$ Du var nok heldig der ja.. Håper jeg snart får avsatt mine REC aksjer.. kjedelig å sitte på med -53% Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Konge, oppgang i USA. Håper det holder seg. Jeg har hamstret akskjer på nedturen idag... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 handla rec på 109 hadde flaks at jeg kom over den da den var så låg $$ Klare du å kjøpe mange aksjer til denne summen? Dagen i dag gikk over all forventning. Det er hardt å leke krakknisse nå Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ITX gjør det bra om dagen. Lenke til kommentar
linqu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Klare du å kjøpe mange aksjer til denne summen? Dagen i dag gikk over all forventning. Det er hardt å leke krakknisse nå smile.gif fikk bare handla 150 aksjer hadde ikke mer inne på nordnet Endret 6. februar 2008 av linqu Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neste lønning da er det virkelig på tidet hente litt i SCORE, klarere oppkjøpskandidat skal man vel lete lenge etter. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Spørsmålet mitt til dere som har vært i markedet en stund, er om denne strategien virker fornuftig, eller finnes det risiko med dette som jeg ikke har sett? De kapitalsterke kreftene kjøper og selger stort sett short nå, henter inn litt av det tapte. Straks kursene stiger litt så selger man seg ut. Vanlige dødelige har ikke så store muligheter til å henge med i det racet. Nei å følge med på topper og bunner er jo umulig (spesielt når en er på jobb hver dag og ikke har tilgang til internett), men på lang sikt vil jo børsen stige til ATH igjen, og fra de nivåene vi ser i dag så vil det bli ganske mange prosent. Mulig jeg er optimist, men innen tre år tror jeg hovedindeksen er over 500 igjen. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har også handla i dag! 55 Orkla-aksjer til 65, 23 - kursen endte på 67. 150 Golden Ocean-aksjer til 25,95 - kursen endte på 26,9. Glimrende dag Lenke til kommentar
kzh Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 DJIA -0,53 % S&P 500 -0,76 % NASDAQ -1,33 % I tillegg har brent- og lettolje-futures har falt over en prosent onsdag. Klarer OSE å la være å falle torsdag og fredag? Jeg tviler, men jeg er ikke sikker nok til at jeg satser penger på det tror jeg. Får se an Asia og spesielt DAX i morgen ... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Oljen har brutt viktig motstandsnivå på 87. Nå kan det bli et ras hvis det er noe hold i teknisk analyse. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg kan ikke handle da man faktisk ikke har penger, dog venter jeg på utbytte fra GOGL. 12.02 får man vite utbytte i alle fall -_- Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 må man være 18 for og regge seg på nordnet? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er ganske sikker på at du må ha underskrift fra en av dine foresatte. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 okei, da er det nok ikke noe problem, bare jeg får meg en konto der på et vis (: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ITX gjør det bra om dagen. Quoter meg selv jeg. ^^ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ITX stod i 24, fallet til 5 var ganske dramatisk. jeg liker fortsatt aksjer som: KOG, Score, HAVI og GOGL :-) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noe poeng å kjøpe gogl før i stedet for etter utbyttet? Kan noen forklare litt generelt om utbytter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå