ugotabanana Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Presser man dollaren veldig lavt vil jeg begynne handle aksjer på DJ og Nasdaq definitvt. På 6 månederssikt kan det bli spennende se hva som skjer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette vil slå ut, spesielt i USA, innen et par år. Man behøver ikke å være rakettforsker for å se konsekvensene allerede nå. http://www.blogging.no/index.php?op=commen...articleId=20373 En liten tass kan gjøre mye på markeder når man har noen titals millioner av disse. http://www.na24.no/energi/article1578659.ece Lenke til kommentar
Nabbkaka Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva trur folk om AGI fremover? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skjønner ikke hvorfor gogl skal ned når de underskriver en ny "Long term time charter contract"... Markedet burde reagert positivt til dette. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Prøvde å trade GOGL i dag, men det gikk ikke helt som jeg hadde håpa på. Den oppfører seg ikke som den skal. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan skal GOGLs kurs oppføre seg? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan skal GOGLs kurs oppføre seg? Bedre enn -5,29 % sånn som i dag med store deler av flåten leid ut fremover med realtivt gode utsikter. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan GOGL oppfører seg intradag har med mye mer å gjøre enn som så. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 FFA er et hint når det gjelder GOGL og JIN. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Imorra tryner vel børsen 5% igjen da. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) har jeg ingen tro på... edit: hvorfor skulle den det.. Endret 5. februar 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De 'amerikanske sjokktallene' satt jo sitt preg på Oslo Børs i dag eftermiddag. DOW 368.89-2.92% 12,266.27 NASDAQ 73.28-3.08% 2,309.57 S&P 50044.14-3.20% 1,336.68 OIL 1.61-1.79% $88.41US Ikke noe særlig.... Jeg overfører penger til depotkonto Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tja, jeg liker når den går opp og ned som nå. mer spennende og det er om og gjøre å treffe de riktige aksjene dag for dag... Lenke til kommentar
kzh Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 har jeg ingen tro på... edit: hvorfor skulle den det.. S&P 500 -3,20 % NASDAQ -3,08 % DJIA -2,93 % 3 % ned på disse indeksene er veldig mye. Som regel fører slikt til at OSE åpner kraftig ned iallfall. Skulle det komme noe veldig positivt fra USA på slutten av dagen i morgen, så er det en viss mulighet for at OSE klarer å ta seg inn igjen. Ellers avhenger det av hva som skjer i Asia i natt også. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Noen fler som bruker nordnet? Hvor finner jeg OBXEXDBEAR/BULL? Glem denne, fant det. Endret 5. februar 2008 av Godseieren Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det skjer mye i "børsverdenen" nå for tiden. Har ennå ikke et eneste aksjekjøp på samvittigheten dette året, når det vil komme er jeg usikker på. Jeg lever i beste krakknissestil og tror at Osløbørs vil nærme seg 350-360 poeng. Da vil jeg sterkt vurdere å komme meg inn på markedet igjen. Det blir en spennende dag imorgen. Tipper Oslo ender på 392 poeng i morgen. Krakknisse, det er meg det Endret 5. februar 2008 av EskimoBob Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som kan anbefale meg noen aksjer? har vel ca 20k og legge ut for ett par aksjer Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tallene som kom i dag var ikke akkurat gode, så jeg antar dette betyr at vi skal ned igjen de neste dagene. Det jeg har planer om å gjøre nå er å ha alle midler tilgjengelig for å kjøpe OBXEXDBULL etter at markedet har fallt litt til. Markedet vil jo gå opp igjen en gang, og planen er å sitte med OBXEXDBULL i minst 3 år. Jeg er selvfølgelig klar over at jeg vil tape voldsomt hvis vi får et megakrakk som i 1929, men dette har jeg ingen tro på at vil skje. Spørsmålet mitt til dere som har vært i markedet en stund, er om denne strategien virker fornuftig, eller finnes det risiko med dette som jeg ikke har sett? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) har jeg ingen tro på... edit: hvorfor skulle den det.. S&P 500 -3,20 % NASDAQ -3,08 % DJIA -2,93 % 3 % ned på disse indeksene er veldig mye. Som regel fører slikt til at OSE åpner kraftig ned iallfall. Skulle det komme noe veldig positivt fra USA på slutten av dagen i morgen, så er det en viss mulighet for at OSE klarer å ta seg inn igjen. Ellers avhenger det av hva som skjer i Asia i natt også. Hvorfor mener så mange at oslo og europa alltid reagerer på US og ikke omvendt..?? Ser du ikke at europa på forhånd er ned like mye som US. At djia og nasdaq er ned 3% sier meg ingenting om børsåpningen på oslo.. Edit: sier ikke at vi ikke skal ned, bare at jeg får inntrykk av at mange spår oslo ut fra hvordan US gjorde det et døgn tilbake.. Endret 6. februar 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Spørsmålet mitt til dere som har vært i markedet en stund, er om denne strategien virker fornuftig, eller finnes det risiko med dette som jeg ikke har sett? De kapitalsterke kreftene kjøper og selger stort sett short nå, henter inn litt av det tapte. Straks kursene stiger litt så selger man seg ut. Vanlige dødelige har ikke så store muligheter til å henge med i det racet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå