Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blei litt skuffa av REC idag. Begynner å tvile på om aksjen er på vei opp til 300 :(

REC er en "boble", kom dere ut! :whistle:

Med fare for å virke litt eplekjekk, men ikke kom å si at jeg ikke advarte dere mot REC.

Når det kommer til Oslobørs generelt, så begynner jeg å tro at vi nærmer oss bunnen. Har meget lyst å kjøpe meg inn i STL og GOGL (det hadde dere ALDRI trodd). Hvis børsen holder seg stabil i begynnelsen av neste uke så kommer jeg nok til å plukke en del poster i følgende selskap:

-STL

-GOGL

-ORK

-NHY

Er det noen her som tror DJIA klarer å havne på plussiden i dag?

Lenke til kommentar

Å legge inn en solid short på REC på mandag (oppgjort i går) var ikke det dummeste jeg har gjort. Det meste styres av psykologi, men psykologien slår (etter min mindre vitenskapelige mening) sterkest inn når det fundamentale er elendig, og REC er en vandrende katastrofe. Bygd på subsidier, enorme kostnader ute av kontroll, forretningsmodell som ikke ligner grisen osv.

Lenke til kommentar

Jeg har vært vekkreist og har ikke kunnet følge så godt med i det siste, men jeg mener at jeg hørte at nedturen for REC kom som en følge av et dårlig resultat i fjor. Stemmer dette?

Uansett, det blir vel til at jeg satser litt på olje fremover nå ja.

Det skal i alle fall bli en spennende uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...