Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra dag spør du meg.. GOGL som gikk i pluss, etter at den var dypt nede.. REC gjorde det også bra, uten at noe egentlig har skjedd..

For min del så var jeg overall 3% ned på ett tidspunkt i dag, og endte opp med 2,2% børsen fikk ett utrolig kick ved 13 tiden!

Lenke til kommentar
Da eier jeg ikke en aksje i STL lenger. Solgte på 177,80kr i dag (Det er 2,20kr fra målet mitt). Om et par dager så kjøper jeg de tilbake for 170kr ;)
Njaa.. +3.6% i dag da.. Satt gjennom stormen jeg ^^

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer i år. Det er en altfor usikker stemning som råder på verdens børser akkuratt nå. Hele "arven" min står trygt på høyrentekonto nå, slik som vi "kjedelige" mennesker foretrekker :whistle:

Lenke til kommentar
Da eier jeg ikke en aksje i STL lenger. Solgte på 177,80kr i dag (Det er 2,20kr fra målet mitt). Om et par dager så kjøper jeg de tilbake for 170kr ;)
Njaa.. +3.6% i dag da.. Satt gjennom stormen jeg ^^

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer i år. Det er en altfor usikker stemning som råder på verdens børser akkuratt nå. Hele "arven" min står trygt på høyrentekonto nå, slik som vi "kjedelige" mennesker foretrekker :whistle:

Nesten 6% rente er da fint det også!

Lenke til kommentar
Utrolig bra dag spør du meg.. GOGL som gikk i pluss, etter at den var dypt nede.. REC gjorde det også bra, uten at noe egentlig har skjedd..

For min del så var jeg overall 3% ned på ett tidspunkt i dag, og endte opp med 2,2% børsen fikk ett utrolig kick ved 13 tiden!

GOGL var blå i hele dag, den gikk ex-utbytte til din info. Opp rundt 9% med tanke på -2.7 per aksje i utbytte.

Lenke til kommentar

SHORT GOGL, 20 SNART! FUTTENE ER NEGATIVE! BULK GÅR AD UNDAS!

mvh "Gjest"

:p :p

blir nok en pen oppgang i morgen, det fortjener jeg etter at jeg klarte å time med en inngang på 83 på jin og 2,79 på pdr :-( heldigvis bytta jeg de ut med gogl og er snart i pluss igjen :D

Lenke til kommentar

Har til nå brukt Terra for å handle aksjer, men siden Terra er konkurs, har jeg ingen mulighet til å handle aksjer for øyeblikket. Har fått melding fra banken om at meglertjenesten fra Terra er blitt tatt over av DnB NOR, men ville det være bedre å prøve f.eks Netfonds? Gir noen av disse kursene i real time uten at det koster noe?

Har egentlig lært meg å like de enkle sidene til Terra, og DnB NOR er vel de som likner mest, men hvis noen har negative erfaringer med dem, vil jeg selvfølgelig velge noen andre.

Lenke til kommentar
Har til nå brukt Terra for å handle aksjer, men siden Terra er konkurs, har jeg ingen mulighet til å handle aksjer for øyeblikket. Har fått melding fra banken om at meglertjenesten fra Terra er blitt tatt over av DnB NOR, men ville det være bedre å prøve f.eks Netfonds? Gir noen av disse kursene i real time uten at det koster noe?

Har egentlig lært meg å like de enkle sidene til Terra, og DnB NOR er vel de som likner mest, men hvis noen har negative erfaringer med dem, vil jeg selvfølgelig velge noen andre.

Glem DnBNOR, de sliter veldig med sin aksjetjeneste. Prøv Netfonds eller Nordnet, er selv veldig godt fornøyd med sistnevnte.

Lenke til kommentar

Har sett litt på sidene til Nordnet, og selv om de er veldig forskjellige fra Terra, er det sikkert bare en vanesak. En ting som bekymrer meg litt når det gjelder Nordnet, er at det ser ut til at grafene på siden ikke er skikkelig oppdatert. Hvis en f.eks ser på grafene for GOGL og STL i en femårsperiode, blir grafene helt feil. Dette er jo selvsagt bare en ubetydelig detalj, men hadde jo vært greit med skikkelig oppdaterte grafer. :)

Lenke til kommentar

jeg aner ikke hvorfor, men av og til på kvelden streiker grafene til nordnet og vil kun vise for 1 måned +/- uansett om jeg velger en dag eller 5 år. Har likevel aldri hatt problem timene før åpning, når børs er åpent, eller timene etter børsstenging.

Men går ut ifra at nordnet fiksen denne lille feilen om ikke så alt for lenge, tror ikke det var slik for en måned eller to siden.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Får skikkelig grafer i WinTrade i alle fall.

Selv om jeg sikkert står i fare for å virke som en skikkelig idiot, er jeg bare nødt til å innrømme at jeg ikke vet hva WinTrade er. :blush:

Edit: Ok, leste litt om WinTrade nå og det ser ganske bra ut. Er det verd prisen?

@Tronni_87: Høres veldig bra ut. :)

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...