el-asso Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 nordnet klikka litt på russland Ytterligere 0,1% ned og selger hadde betalt deg for å overta aksjene hans :!: Den hersens DNBNOR har forresten vært nede periodevis 4 av 5 dager denne uken. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Finnes det er verktøy der du fyller inn dato du kjøpte en aksje, hvor mye du kjøpe for osv. og får opp en oversikt over fortjeneste/tap, lignende morningstar sitt opplegg med fond? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) nordnet har verfall oversikt over tap/fortjeneste.. hvor handler du hen? edit: Nå ser jeg forresten at nordnet opererer med P/E 7,68 på gogl. Endret 26. oktober 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
horst Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Finnes det er verktøy der du fyller inn dato du kjøpte en aksje, hvor mye du kjøpe for osv. og får opp en oversikt over fortjeneste/tap, lignende morningstar sitt opplegg med fond? www.bors24.no Lenke til kommentar
magicus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har erfaring med programmet "WinTrade" på nordnet? Står det koster 99kr måneden for vanlige kunder og at det er gratis for bonuskunder. men så står det at avgift for ordredybde kommer i tillegg. hva betyr det? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har erfaring med programmet "WinTrade" på nordnet? Står det koster 99kr måneden for vanlige kunder og at det er gratis for bonuskunder. men så står det at avgift for ordredybde kommer i tillegg. hva betyr det? Koster x-kroner ekstra om du vil ha live kurser og ordredybde, dette kommer i tillegg til 99,- som er fast i måneden. 99+100,- for å ta et eksempel. Jeg betaler vell 99+125 Dette fordi jeg også har live kurser fra NYSE. Lenke til kommentar
GFL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 All time high akkurat nå. De har vel solgt skip, for å få nok cash til å bestille disse 8 nye som kommer.... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja nå er det moro å sitte i GOGL. Har bare 3 poster for moro skyld, og sannelig blir man hekta når pilene peker oppover! Har uansett tenkt til å sitte lenge på denne. Lenke til kommentar
Pecunia Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Denne tråden begynner å bli morsom Gogl er et svært spekulativt case, men det er dumt å stå utenfor bulk i disse tider. Har derfor spicet opp porteføljen med bla. gogl. Hvis vi ser oppgangen i gogl i forhold til oppgangen fro hadde når tankratene gikk til himmels, har gogl ennå langt igjen å gå. Jim Cramer er en klovn. Les The Intelligent Investor av Ben Graham. Boken er en klassiker og kjente investorer som Buffet, Munger etc. har tuftet sin investeringsfilosofi på denne boken. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Satan for et rally i GOGL! Var oppe i 44,40 nå. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg vet GOGL var kjempe bra i dag, men er det noen som har hatt en like god dag på porteføljen som meg i dag? Tror det må være min beste dag, hvis jeg ser på porteføljen samlet.. EDIT: den det står 0,00% på er ikke ute på oslo børs, og er derfor ikke oppdatert som de andre.. Endret 29. oktober 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vet GOGL var kjempe bra i dag, men er det noen som har hatt en like god dag på porteføljen som meg i dag? Tror det må være min beste dag, hvis jeg ser på porteføljen samlet.. EDIT: den det står 0,00% på er ikke ute på oslo børs, og er derfor ikke oppdatert som de andre.. Wow! Hvilke aksjer er det? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fra topp til bunn: Aker yards Fast Gogl PA resources PLAY (ikke oslo børs) REC Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Goodshit Daniel Hadde selv 11.62% avkastning idag med kun GOGL og gearing. Desidert min beste dag noen sinne, fanastisk! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Wow.. Bra det! Herlig altså.. Gleder meg til i morgen også.. oppgang i Usa og resten av Europa.. Spennende om vi bryter All-Time-High i løpet av de neste dagene.. Mest usikker på FAST, som viser resultatet i morgen.. sist gang gikk jo drit dårlig ihvertfall.. Endret 29. oktober 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan fort bli ATH på OSEBX imorgen, at GOGL kjører ny ATH tar jeg nesten som en selvfølge Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 GOGL i USA opp nesten 10%. Blir nok en grei dag for oss GOGL-aksjonærer i morra også. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hah, har intrykk av at den store aksjetråden egentlig er den store gogl tråden Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hah, har intrykk av at den store aksjetråden egentlig er den store gogl tråden hehe.. Jeg har tenkt lenge på å starte den tråden Det var jo den store AGI tråden, men AGI døde plutselig ut (og er sist jeg sjekket i mindre verdi enn da den ble populær her for 9-10 måneder siden..) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Major sell-off. GOGL i 50 før jul uansett, tar dette med histoisk ro :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå