Endre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Spennende nyheter om GOGL nå. http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=877682 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Spennende nyheter om GOGL nå. http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=877682 J.F. Er best i klassen, dette er noe som vil tjene selskapets aksjonærer. Her blir det nok etterhvert både oppkjøp og utbytter "Gevinsten som bokførast vert truleg omkring USD 80 mill. Kjøpsopsjonane og kostnadar ved tidleg innløysing vil truleg ligge omkring USD 13 mill, i tillegg kosta Clipper-avtalen (fem skip) USD 38 mill totalt." Endret 21. oktober 2007 av brutti Lenke til kommentar
Såni Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er vel begrenset hvor galt det kan gå i morgen. ffa opp, BDI i en god trend, panamax salget, oppkjøp spekulasjoner....men man vet aldri Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser for meg at det står for det meste på fredagens USA fall.. Enten får det en innvirkning, eller så gjør det ikke det Begynner å bli tid for mange resultater også nå.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er vel begrenset hvor galt det kan gå i morgen. ffa opp, BDI i en god trend, panamax salget, oppkjøp spekulasjoner....men man vet aldri Tydeligvis ikke, folk må være dumme i hodet rett og slett Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 det har det vel aldri vært noen tvil om. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Børsen stuper, mens riggaksjen Frigstad Discover Invest som går rett til værs. +115,7%! Da snakker vi børsrally. Har dette skjedd før, at en aksje stiger over 100% på en dag? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Børsen stuper, mens riggaksjen Frigstad Discover Invest som går rett til værs. +115,7%! Da snakker vi børsrally. Har dette skjedd før, at en aksje stiger over 100% på en dag? Oppkjøp, derfor. Ja hender at aksjer går 100% dette skjer da særlig når det er oppkjøp. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I mårra går gogl opp! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I mårra går gogl opp! Og da skal vi alle inn Billige aksjer å hente her! Jeg er også spent på Aker yards.. Har sittet lenge med den i minus nå.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er de forskjellige børsene åpne til forskjellige tider? pga. tidsforskjeller? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 kort og enkelt, ja. Du kunne vel tenkt deg hvordan det hadde vært om amerikanerne meglet kl 4 om natta. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 I mårra går gogl opp! Og da skal vi alle inn Billige aksjer å hente her! Jeg er også spent på Aker yards.. Har sittet lenge med den i minus nå.. De var billige igår, vi kan fort se 40 tallet idag. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg står å pusser tenner, og tenker på at jeg sikkert heller burde kjøpt mer i AGI i stedet for GOGL i dag.. Så jeg løper opp, ingenting har skjedd enda, trykker på "kjøp" og da ser jeg akkurat at aksjen suser opp 27% litt treig der, men men Fikk meg gogl lell, til 38,80.. regner med at det blir en god pris det også.. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 AGI gikk da ikke opp 27% i dag! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Les: http://e24.no/boers-og-finans/article2062227.ece - Børsen vil falle 50% Og http://e24.no/boers-og-finans/article2062252.ece - Hegnar: sats på banken. Hegnar urolig for aksjemarkedet. Og http://e24.no/boers-og-finans/article2035536.ece BI- professor: Største krakkfare siden 1914 Alle disse artiklene er ferske og er skrevet av uavhengige aksjeeksperter. Altså helt forskjellig fra "kids" på hegnar forumet som skriker: KRAKK I MORGEN! SELG! Hadde vært synd om dere hadde mistet halvparten av aksjene deres... 1 Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) At børsen faller x antall prosent betyr ikke at akkuratt dine aksjer faller like mange prosent. Derfor er det ikke mulig å si at halvparten av aksjeverdien vil forsvinne. Totalt sett ja, men enkelte selskaper kan stige på tross av fall på hovedindeksen. Endret 23. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At børsen faller x antall prosent betyr ikke at akkuratt dine aksjer faller like mange prosent. Derfor er det ikke mulig å si at halvparten av aksjeverdien vil forsvinne. Totalt sett ja, men enkelte selskaper kan stige på tross av fall på hovedindeksen. No shit Men hadde du brukt mer enn 1 minutt på å svare på innlegget mitt hadde du sett at dette kommer til å være et verdensomfattende problem. Alle sektorer kommer til å bli involvert. Hvis det hadde vært så lett å se hvilke aksjer som ikke ville miste verdi i ett krakk så hadde alle investert i denne aksjen. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Så du kan virkelig sitte å si at alt av aksjer vil krakke, samtidig som du sier at noen ikke vil? Du tar det også for gitt at våre aksjer kommer til å halveres, og rett og slett ikke kan klare seg. Om det ikke er lett å finne den aksjen som ikke krakker, vil ikke si at det er umulig. Du insinuerer tydeligvis det. Dette er kunnskapsløst! Hvor lang tid jeg brukte på å svare har ingen ting med problemet å gjøre. Endret 23. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så du kan virkelig sitte å si at alt av aksjer vil krakke, samtidig som du sier at noen ikke vil, men det er hvertfall ikke noen av de aksjene vi sitter inne med som klarer seg? hvor har du det ifra at jeg sier alle aksjer vil krakke? Har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå