Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitt i 3 måneder og de har vokst... Enkelt og greit.

Ingenting er 100%

Nei tar ting med forbehold, men å sjangsen for å se GOGL i 50+ om 3 mnd er vesentlig større enn at vi ser 40.

USA Bulk tok forøvrig helt av i aften:

Diana DSX 38.18 5,985,187 +3.72 (+10.80%)

Dryships DRYS 126.10 3,121,831 +4.32 (+3.55%)

Eagle Bulk EGLE 31.90 1,193,435 +0.29 (+0.92%)

Excel Maritime EXM 80.77 1,374,800 +5.02 (+6.63%)

Euroseas ESEA 20.73 182,556 +0.72 (+3.60%)

Freeseas FREE 9.67 178,385 +0.75 (+8.41%)

Genco Shipping GNK 74.69 597,700 +3.51 (+4.93%)

Navios Holdings NM 16.76 1,549,400 +0.84 (+5.28%)

OceanFreight OCNF 29.46 359,751 +0.91 (+3.19%)

Paragon Shipping PRGN 25.94 2,033,840 +1.78 (+7.37%)

Quintana Maritime QMAR 27.78 904,423 +1.24 (+4.67%)

TBS International TBSI 70.91 1,138,784 +6.33 (+9.80%)

Dette lover mildtsagt godt!

Endret av brutti
Lenke til kommentar

oi.. meget gode tall der i dag..

De tallene han viste det er hvordan lignende selskaper har gjort det på USA børsen i kveld.. Som du ser har mange steget over 5%

jeg solgte meg halveis ut av GOGL på stopp loss i dag, på 38,50.. den steig jo mer igjen senere før den sank til 38,55 igjen.. typisk :p

Må vel nesten inn med det som gikk ut føler jeg.. Det er vanskelig å gi slipp på denne ;)

Lenke til kommentar
Sitt i 3 måneder og de har vokst... Enkelt og greit.

Ingenting er 100%

Nei tar ting med forbehold, men å sjangsen for å se GOGL i 50+ om 3 mnd er vesentlig større enn at vi ser 40.

...Dette lover mildtsagt godt!

Hvorfor? Hva bygger du dette på?

At bulk er brennhet, samt at det fortsetter. Det er skrikende etterspørsel etter tonnasje og smertegrensen for BDI er langt unna dagens nivåer.

GOGL er billing priset, meget kompetent ledelse i Billing / Fredriksen / Trøim. Det finnes ingen grunn for at GOGL skal ned.

De tallene han viste det er hvordan lignende selskaper har gjort det på USA børsen i kveld.. Som du ser har mange steget over 5%

jeg solgte meg halveis ut av GOGL på stopp loss i dag, på 38,50.. den steig jo mer igjen senere før den sank til 38,55 igjen.. typisk :p

Må vel nesten inn med det som gikk ut føler jeg.. Det er vanskelig å gi slipp på denne ;)

Igår skulle du kjøpt ikke solgt. ;)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Igår skulle du kjøpt ikke solgt. ;)

Jeg kjøpte igjen i dagtidlig.. men tapte jo 20 kroner pluss kurtasje.. men jeg kjøpte en post mer i dagtidlig enn jeg solgte i går, så jeg har vel egentlig ikke tapt noe, siden den nå gikk opp 4% :) -Bare småpenger det der, i det lange GOGL løp ;) hehe..

Bare synd jeg ikke rakk å få flere penger inn på depotkontoen.. blir vel ikke før tirsdag eller noe, tidligst nå :(

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar
Er det noen her som blir litt svett nå? DOW raser..... blir en skikkelig godhelg dette her...

Nææ, bare ned 1,5% jo. Svetten pippler ikke frem før vi nærmer oss minst 10%. :p

For å være helt ærlig, så solgte jeg faktisk alle aksjene mine i dag. Ikke fordi jeg tror at vi kommer til å få se noen alvorlig korreksjon igjen, men jeg er rett og slett drittlei av alt som heter aksjer. Tenkte opprinnelig å beholde aksjene til jul, men akkurat nå gleder jeg meg bare til å ta en liten pause.

Lenke til kommentar

Mad Money host Jim Cramer eyes the drybulk industry, with Peter Georgiopoulos, Genco Shipping & Trading chairman.

Etter andre verdenskrig tok det fra 45-70 for å bygge opp Europa, nå står Kina for tur. Dette er som alle vet mye større enn Europa, tenke seg til om vi skal få 10 år med byggeboom i Asia, da kan man virkelig bli holden med et par tusen GOGL aksjer.

http://www.cnbc.com/id/15840232?video=565164326&play=1

Lei aksjer? Det er det beste som har hendt meg!

Hilsen mr 14000 GOGL mannen.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Liten nedtur i USA idag, men en korrektsjon er vel normalt. Blir spennende å se mandag morgen. Kjøpte på et litt dårlig tidspunkt idag, men kan ikke se for meg en står nedgang på mandag.

Blir i alle fall gærn av det HO-forumet :p

Lenke til kommentar
Mad Money host Jim Cramer eyes the drybulk industry, with Peter Georgiopoulos, Genco Shipping & Trading chairman.

Etter andre verdenskrig tok det fra 45-70 for å bygge opp Europa, nå står Kina for tur. Dette er som alle vet mye større enn Europa, tenke seg til om vi skal få 10 år med byggeboom i Asia, da kan man virkelig bli holden med et par tusen GOGL aksjer.

http://www.cnbc.com/id/15840232?video=565164326&play=1

Lei aksjer? Det er det beste som har hendt meg!

Hilsen mr 14000 GOGL mannen.

Er lei ja. Klarer ikke å la være å sjekke kursen minst en gang om dagen. Pluss at jeg også må følge med på utviklingen i USA. Føles nesten som å jobbe hele dagen. :(

Ble litt rødere enn jeg trodde over dammen i kveld, så når jeg likevel skulle selge aksjene mine, kunne jeg vel knapt ha valgt et bedre tidspunkt. På den andre siden, så er jeg ikke sikker på at jeg har viljestyrke nok til å motstå grisebillige GOGL-aksjer, så hvis nedturen fortsetter neste uke, er det mulig at pausen min blir litt kortere enn planlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...