Sheldon C Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 MilKman' skrev (12 minutter siden): Jeg er helt fersk i dette gamet og lurer på en kjapp ting: Hvis en aksje har kurs på f.eks 3,00 klokken 16:20 i dag og jeg nå velger å selge denne aksjen. Jeg leger inn salg på 3,00 nå, vil denne da selge umiddelbart klokken 09:00 i morgen tidlig? Aksjen vil selges hvis det er kjøper i ordreboken på kurs 3 imorgen tidlig. Husk også at standard varighet ved registrering av ordre er ut dagen, du må huske å velge lengre varighet hvis du ønsket at ordren skal være aktiv påfølgende dag. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 1 minute ago, Sheldon C said: Aksjen vil selges hvis det er kjøper i ordreboken på kurs 3 imorgen tidlig. Husk også at standard varighet ved registrering av ordre er ut dagen, du må huske å velge lengre varighet hvis du ønsket at ordren skal være aktiv påfølgende dag. Super, takk! Kan det være en idé å kutte fra 3,00 og sette salg til 2,90 isteden for å være sikker? Bryr meg normalt fint lite, men nå er det en hissig peak på Havila som jeg nødig vil gå glipp av! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 MilKman' skrev (45 minutter siden): Jeg er helt fersk i dette gamet og lurer på en kjapp ting: Hvis en aksje har kurs på f.eks 3,00 klokken 16:20 i dag og jeg nå velger å selge denne aksjen. Jeg leger inn salg på 3,00 nå, vil denne da selge umiddelbart klokken 09:00 i morgen tidlig? Ikke nødvendigvis. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Noen som har erfaring med Kron? Eller andre lignende spareroboter? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Kan noen gi en kort forklaring på hvorfor disse to alltid er like når Børsen stenger? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Alkan skrev (3 timer siden): Noen som har erfaring med Kron? Eller andre lignende spareroboter? Jeg har månedlig sparing i Kron. Mest for å teste ut tjenesten og sammenligne med andre tjenester (jobber med dette). Ganske rett fram å bruke, begrenset nytteverdi om man vet ca hva man skal ha. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 MilKman' skrev (1 time siden): Kan noen gi en kort forklaring på hvorfor disse to alltid er like når Børsen stenger? Fordi ingen kan selge uten at noen kjøper og ingen kan kjøpe uten at noen selger? Mer seriøst: fordi det gjennomføres en auksjon ved børsslutt hvor børsen finner prisen som sørger for at tilbud og etterspørsel møtes. 2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 34 minutes ago, Herr Brun said: Jeg har månedlig sparing i Kron. Mest for å teste ut tjenesten og sammenligne med andre tjenester (jobber med dette). Ganske rett fram å bruke, begrenset nytteverdi om man vet ca hva man skal ha. Aner ikke hva jeg driver med, så da er nok nytteverdien for meg stor takk! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Alkan skrev (2 minutter siden): Aner ikke hva jeg driver med, så da er nok nytteverdien for meg stor takk! Av sparerobotene virker den klart best. Bare velg indeksprofilen! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 15 hours ago, Herr Brun said: Av sparerobotene virker den klart best. Bare velg indeksprofilen! Hvorfor indeksprofilen? Valgte bare krons utvalgte jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Alkan skrev (1 time siden): Hvorfor indeksprofilen? Valgte bare krons utvalgte jeg... Fordi forvaltere over tid i snitt ikke slår indeksen og nettoavkastning derfor er høyere med indeksfond. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Tror dere NAS blir midlertidig suspendert på tirsdag pga store bevegelser? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 19 hours ago, Herr Brun said: Fordi forvaltere over tid i snitt ikke slår indeksen og nettoavkastning derfor er høyere med indeksfond. D e brun! Takk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Tanker om OPEC-møtet senere i dag? Snuser litt på Aker BP, sluttkursen i går tilsier at folk tror den skal videre opp ... Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Hva tenker folk om dette? https://e24.no/boers-og-finans/i/4qeQko/norwegian-aksjen-dundret-i-bakken Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 flamethower1234 skrev (2 minutter siden): Hva tenker folk om dette? https://e24.no/boers-og-finans/i/4qeQko/norwegian-aksjen-dundret-i-bakken Snart billigere å bestille et helt fly enn en flybillett Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Nimrad skrev (4 minutter siden): Snart billigere å bestille et helt fly enn en flybillett Uten tvil! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Lurer på hva som skjer med SoftOx. Er folk så usikre at dem selger seg ut før mai måned er kommet ... raser ned. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 5 minutes ago, flamethower1234 said: Uten tvil! Snodig å se at NAS har tiltrukket seg så mange amatører. Luftfart har alltid vært en kapitalintensiv og krevende bransje. Mange som går på store tap her, men de har seg selv å takke. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Dei som eig aksjar i NAS vil etter det eg har forstått få tilbod om å kjøpe aksjar i ein kommande emisjon. Kan det svare seg på sikt å kjøpe aksjar på billegsal no for å kunne sikre seg nye aksjar i ein kommande emisjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå