Sir Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hva er det som gjør NEL til en god investering? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hva er det som gjør NEL til en god investering? Hydrogen Lenke til kommentar
Sir Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hydrogen Tømte bankkontoen og la inn en ordre på NEL nå som jeg har fått vite hemmeligheten. 6 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Tømte bankkontoen og la inn en ordre på NEL nå som jeg har fått vite hemmeligheten. Hva skal du gjøre med alle pengene? 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Noen som har tanker angående NAS? Virker da veldig lavt å være på 40 tallet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Det er vel en grunn til at det ligger der, liten tro på selskapet. Og nå de siste ukene enda mer trøbbel med strandede max fly. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Tømte bankkontoen og la inn en ordre på NEL nå som jeg har fått vite hemmeligheten. Går sånt opp at jeg blir smått nervøs. Har litt lyst å selge, men har ikke lyst å gå glipp av videre opptur heller. Vanskelig valg nå. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Tømte bankkontoen og la inn en ordre på NEL nå som jeg har fått vite hemmeligheten. Du innrømmer altså svindel? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Du innrømmer altså svindel?Hvordan er dette svindel? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hvordan er dette svindel? Det er jo innsidehandel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Et det innsidehandel at en på et forum skriver at hemmeligheten til hydrogenselskapet NEL er hydrogen? Det var nok heller en spøk som gikk over hodet på deg. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ironi har aldri fungert på internett. Ikke i -95 og ikke i dag. 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Et det innsidehandel at en på et forum skriver at hemmeligheten til hydrogenselskapet NEL er hydrogen? Det var nok heller en spøk som gikk over hodet på deg. Det kommer da ikke frem hvilken hemmelighet det er snakk om! Kanskje aksjetråden skulle innlemmes i tøysefri-sone? Ironi har aldri fungert på internett. Ikke i -95 og ikke i dag. Helt enig! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg kan ikke se hvordan det er mulig å misforstå de to innleggene i en slik grad at man tror det er snakk om innsidehandel, og syns derfor at påstander om svindel ikke passer seg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Jeg kan ikke se hvordan det er mulig å misforstå de to innleggene i en slik grad at man tror det er snakk om innsidehandel, og syns derfor at påstander om svindel ikke passer seg. Uffda, jeg overså det, my bad. Lærer aldri, ironi må man holde seg unna. Endret 2. mai 2019 av ^fmj Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Er det flere her med aksjer i PCIB som koser seg for tiden? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Uffda, jeg overså det, my bad. Lærer aldri, ironi må man holde seg unna. Det var jeg som skrev at hemmeligheten med NEL var hydrogen. Det er akkurat som å si at hemmeligheten bak Telenor er telekommunikasjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jamen så kutt ut da? Først nel og nå telenor? Må være mulig å tenke seg om. Innside reglene er ikke veldig vanskelig! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå