MKej Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Anbefaler folk å lese denne: https://www.dn.no/magasinet/2016/09/16/0908/Dokumentar/-jeg-ansatte-einar-fordi-han-var-kjapp-i-toppetasjen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 ..kraftig bygd mann på nærmere to meter Bra. Det var jo veldig greit iallefall Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Anbefaler folk å lese denne: https://www.dn.no/magasinet/2016/09/16/0908/Dokumentar/-jeg-ansatte-einar-fordi-han-var-kjapp-i-toppetasjen Betalingsmur. Oppsummerer du for oss? Har lest noen saker om han tidligere inkludert en i Finansavisen som jeg betalte for, så føler jeg har fått med meg det meste som er offentlig tilgjengelig om han. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vi kunne sikkert gjort det bra mange, hvis vi hadde giddet å gå skikkelig inn for det. Men de fleste av oss er for late og utolmodige. Jeg tror det blir alt for enkelt å si at latskap og utålmodighet er grunnen til det. Noen har flaks på den måten at de har interesse for fagfelt som tilfeldigvis gir godt betalt. Andre har dessverre interesser for ting man ikke kan tjene penger på. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Noe å hente på Irma? Dow jones har gått ned noe. Lenke til kommentar
differensialsperre Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Betalingsmur. Mye mulig dette er samme: http://www.brunstadkraft.no/Customers/brunstadkraft/documents/Diverse/DN_170916_Einar_Aas_og_krafthandel.pdf Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Betalingsmur. Mye mulig dette er samme: http://www.brunstadkraft.no/Customers/brunstadkraft/documents/Diverse/DN_170916_Einar_Aas_og_krafthandel.pdf Ser slik ut. Skal leses senere. Takk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Tut tut. Nå drar Qec toget. Ta plass Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Tut tut. Nå drar Qec toget. Ta plass Jeg har et veldig ambivalent forhold til QEC. Positivt at reguleringene endelig ser ut til å dukke opp og med påfølgende kursoppgang. Negativt at jeg har solgt mesteparten av de 50 000 aksjene mine og kun har 12000 igjen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Har faktisk akkurat samme. 12000. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Har faktisk akkurat samme. 12000. Men så vidt jeg husker så har du vært med lenger enn meg, og har sikkert et snitt på 1-tallet? Jeg *hadde* et snitt på 2,40-tallet, men da jeg skulle bytte fra VPS-konto til Zero-konto kom det reguleringer i den ene forbaska dagen jeg var ute for å flytte pengene. Så da røk snittet mitt opp til 5,12. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Har vært inn og ut 2 -3 ganger. Hadde mer før, men kjøpte endel NEL aksjer i stedet. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hvilke andre aksjer er du for tiden inne i ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Utenom QEC og NEL. Bare litt i Solon nå. Går opp den også, men har vært veldig still lenge.Det meste står i NEL. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Utenom QEC og NEL. Bare litt i Solon nå. Går opp den også, men har vært veldig still lenge. Det meste står i NEL. Solon, var du med fra BIONOR-tiden? Det var jeg, men så kom den tufsen og ødela alt - som vanlig Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Utenom QEC og NEL. Bare litt i Solon nå. Går opp den også, men har vært veldig still lenge. Det meste står i NEL. Arctic om QEC: Unrisked NAV of NOK 49/share. We estimate a risked Core NAV of NOK 9.8/share and a risked NAV of NOK 13.2/share. The majority of NAV is related to Questerre’s Utica asset, which we have risked at 50% for core resources and 90% for the resource upside. Unrisked we estimate a NAV of NOK 49/share. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Tut tut. Nå drar Qec toget. Ta plass Kjøpte billett på noen og fem kroner, men havnet i bakerste vogn etter en stor skepsis for olje siste år. Uansett greie penger som triller rett vei i øyeblikket. Spørsmålet er hvor lenge man skal være med på turen... Endret 19. september 2017 av Pop Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ja det er akkurat det. Nå snakkes det om ny opptur for oljesektor, men det er noe uvisst med olje framover nå.Hadde det vært for 10 år + siden, hadde jeg sikkert vært inne i denne hele veien. Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Hallais, jeg er en økonomistudent som nettopp har fått sansen for dette med askjer (jepp pga aksjesparekonto). Men det er den del ting jeg ikke helt skjønner enda. Det jeg egentlig lurer på er hva skjer om du shorter en askje. Hvis jeg hadde shortet noen bitcoin askjer for 5 år siden, ville jeg da hatt en milliongjeld idag enda det bare var snakk om å tjene rundt 500 kroner på den tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå