Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett på de to tvillingene til NANO; PCIB og TRVX?

Alle tre er norske utspring fra Radiumhospitalet med fokus på ulike kreftarter.

TRVX har forresten gått opp ca 25% siden dette.

Den blir sikkert hypet opp enda mer til uken av folk som skifter beite fra NANO og PCIB (pga infotørke de kommende 4-6 mnd), så det kan være gode muligheter for kortsiktig gevinst.

Og opp ytterligere 10% i dag.

Ca. 15 % nedgang igjen nå fra toppnoteringen 6. mars ser jeg. Har du gjort research og kjøpt deg inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har sett på de to tvillingene til NANO; PCIB og TRVX?

Alle tre er norske utspring fra Radiumhospitalet med fokus på ulike kreftarter.

TRVX har forresten gått opp ca 25% siden dette.

Den blir sikkert hypet opp enda mer til uken av folk som skifter beite fra NANO og PCIB (pga infotørke de kommende 4-6 mnd), så det kan være gode muligheter for kortsiktig gevinst.

Og opp ytterligere 10% i dag.

Ca. 15 % nedgang igjen nå fra toppnoteringen 6. mars ser jeg. Har du gjort research og kjøpt deg inn?

Ja, denne nedgangen var jo forventet og grunnen til jeg skrev "kortsiktig gevinst" over.

TRVX ble voldsomt hypet opp i kjølvannet av "skuffelsen" fra NANO og PCIB sine Q4-rapporter (hvor alle forventet news) samt egne presentasjoner denne uken hvor "alle" trodde det skulle presenteres noe nytt.

Jeg gikk inn på 23, ut på 33 og skal inn igjen om litt. Tenkte å være long, men når jeg ser hype uten substans så er det bare å hoppe av og vente på normaliseringen før man går inn igjen.

Lenke til kommentar

Ja, denne nedgangen var jo forventet og grunnen til jeg skrev "kortsiktig gevinst" over.

TRVX ble voldsomt hypet opp i kjølvannet av "skuffelsen" fra NANO og PCIB sine Q4-rapporter (hvor alle forventet news) samt egne presentasjoner denne uken hvor "alle" trodde det skulle presenteres noe nytt.

Jeg gikk inn på 23, ut på 33 og skal inn igjen om litt. Tenkte å være long, men når jeg ser hype uten substans så er det bare å hoppe av og vente på normaliseringen før man går inn igjen.

Bra timet av deg å få med det hoppet fra 23 til 33. Jeg holdt et (halvt) øye med PCIB og TRVX i dagene etter at du nevnte de her i tråden, og kunne ikke helt se hva som var grunnen til stigningen nå de siste dagene. Bare hype altså, slik du tippet nå i helga.

Lenke til kommentar

Jeg har vært med i NANO og PCIB før og sett nøyaktig de samme tendense :)

Apropos biotech, et bergensk selskap forbereder en IPO: http://www.bergenbio.com/investors/ipo/

Kan jo være veldig spennende. Har aldri handlet rett etter IPO før, ikke tatt den risken. Men dette kan virke noe tryggere. Vet du noe mer om børsplaner etc?

Vet ingenting utover det som står på den siden og i artikkelen i Bergens Tidene.

Har heller aldri vært med på IPO, men med biotech-feberen som herjer for tiden så blir det sikkert veldig spennende!

Lenke til kommentar

Laks fortsetter vel å tjene penger i massevis og kronen styrker seg neppe heller. Men om kursen har gått for mye eller er fair er en helt annen sak. Men skulle jeg blitt tvunget til å velge utbytteaksjer ville MHG vært en av dem. 

Lenke til kommentar

Laks fortsetter vel å tjene penger i massevis og kronen styrker seg neppe heller. Men om kursen har gått for mye eller er fair er en helt annen sak. Men skulle jeg blitt tvunget til å velge utbytteaksjer ville MHG vært en av dem. 

Ja, tenker å sitte på de en god stund framover. Følge litt med på industrien også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...