PatSharpX Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå! Du kjøpte i går? Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Er ikke dette bare den samme evinnelige hypen som er før de lanserer et spill? Antar at det går sånn som med alle andre, opp opp opp frem til de skal begynne å få inn inntekter på spillet, så går det ned ned ned. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Dunno - Normalt ville jeg sagt selg, selg, men foreløpig viser både Steam og Twitch en økende interesse for spillet. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå! Du kjøpte i går? Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå! Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå! Du kjøpte i går? Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå! Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge. Høres fornuftig ut, er jo bare å følge med på steam/twitch osv for å se om populariteten synker også vurdere å selge. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå! Du kjøpte i går? Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå! Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge. Høres fornuftig ut, er jo bare å følge med på steam/twitch osv for å se om populariteten synker også vurdere å selge. Ja, jeg synes det er vanskelig å forutse denne aksjen. Potensiale for videre vekst er stor om antall spillere bare øker og øker, noe det som oftest gjør, og kommer det en god kvartalsrapport i mai så snakker vi fort dobling av dagens kurs. Er vanskelig å sette noen stoploss på denne også, siden aksjen går opp og ned som en jojo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Flere som er med i Aksje-NM? https://aksjenm.e24.no Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som har noen tanker om risikoen med å kjøpe seg inn i Seadrill nå? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) de har 80 mrd i gjeld edit: eller 116. Iallefall en shitload. Endret 2. februar 2017 av Twinflower 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som har noen tanker om risikoen med å kjøpe seg inn i Seadrill nå? Det er nok ingen god ide, ligger an til en av historiens største konkurser... 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 de har 80 mrd i gjeld 116mrd i følge E24, http://e24.no/boers-og-finans/seadrill/dn-seadrill-skylder-116-milliarder/23913898 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 de har 80 mrd i gjeld 116mrd i følge E24, http://e24.no/boers-og-finans/seadrill/dn-seadrill-skylder-116-milliarder/23913898 Kan godt være.. Jeg har tallet fra http://www.dn.no/nyheter/finans/2017/02/01/1327/Borskommentar/dette-er-smalig-av-john-fredriksen "Det morsomme er at vi vil raskt få en fasit på hvem av Trøim og Fredriksen som har størst tillit i kapitalmarkedene. Trøim starter opp sitt eget riggselskap Borr Drilling, som nå prises til 2,5 milliarder kroner, og det uten gjeld. Seadrill prises til 8,4 milliarder kroner, og har 80 milliarder kroner i gjeld. " Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Svimlende summer uansett! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Noen som har noen tanker om risikoen med å kjøpe seg inn i Seadrill nå? Godt jeg fulgte rådene jeg fikk for en halv time siden og ikke kjøpte på 15+ Siste 14,20 -12% 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Sjekk shortsalgregisteret. Tipper det er skyhøy shorting i seadrill Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Noen som har noen tanker om risikoen med å kjøpe seg inn i Seadrill nå? Godt jeg fulgte rådene jeg fikk for en halv time siden og ikke kjøpte på 15+ Siste 14,20 -12% Kan jeg komme med et motspørsmål - hvorfor i alle dager hadde du tenkt å kjøpe på 15 tidligere? Endret 2. februar 2017 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kommer det positive signaler angående restruktureringen kan det trigge en kraftig rekyl og raske penger. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kommer det positive signaler angående restruktureringen kan det trigge en kraftig rekyl og raske penger. Så hvorfor ikke kjøpe aksjen nå som den er enda billigere? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kommer det positive signaler angående restruktureringen kan det trigge en kraftig rekyl og raske penger. Så hvorfor ikke kjøpe aksjen nå som den er enda billigere? Fordi jeg anser risikoen for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå