Twinflower Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Jeg kjøpte for ca 100k i QEC i dag og har også "tapt" litt, men satser jo på at kursen stiger på sikt Vet du noe om dette selskapet? Du får krysse fingrene på at kursen ikke krasjer tilbake til støttenivået. Sammenliknet med de to andre selskapene jeg har investert tungt i, så har jeg ikke satt meg inn i QEC i det hele tatt og handler nærmest for spenningen sin del. Hvis kursen faller langt tilbake konverterer jeg til å sitte long og heller vente til at ting er på plass i selskapet. (Jeg er jo long i stort sett alle andre selskaper jeg har aksjer i, så om det blir ett til gjør meg ingen ting). Endret 19. oktober 2016 av Twinflower Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Noen som bruker webtrader-grensesnittet til Nordnet som kan fortelle meg hvordan i h***** man finner utførte handler i en aksje? Føler meg fullstendig blind uten den informasjonen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Feilpost Endret 20. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Har ikke Nordnet oppe nå, men har ikke Nordnet både chat og email? Du får sikkert raskt svar der. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 De har ikke chat, men de har en ganske rask kundesupport med det interne meldingssystemet. Helt ærlig tror jeg ikke utførte salg finnes i Webtrader, noe som er veldig synd siden resten er så bra. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser dårlig ut med QEC. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg kjøpte 5k til ved 3.07, jeg. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Jeg kjøpte 5k til ved 3.07, jeg. Fra suksess til "snitte ned for å begrense tapet"...snur fort i aksjemarkedet Endret 20. oktober 2016 av Bond007 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Haha, i know. Prøvde å selge meg ut på 3.30ish i dag tidlig men ordrene skiftet så fort at jeg ikke klarte det før den var nede i 3.10 (hvor jeg planla å kjøpe meg inn igjen). Jeje, får avvente og se hva som skjer. Håper den ikke raser ned ytterligere før helgen Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan begrunner du salg ved 3.30 og kjøp ved 3.10? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan begrunner du salg ved 3.30 og kjøp ved 3.10? Daytrading Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Handelen er stoppet i QEC Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser ikke slik ut? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan begrunner du salg ved 3.30 og kjøp ved 3.10? Øker beholdningen for samme pris? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Kun noen få minutter, startet igjen nå Panikksalget fortsetter Endret 20. oktober 2016 av Bond007 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da er det best å sitte stille i båten.. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Øker beholdningen for samme pris? Vel, så klart. Hvis du får rett. Det jeg mente: - Hvorfor hadde du tenkt til å selge på 3.30? Mao., hvorfor var aksjen ikke verdt 3.30 for deg (hvis den var det hadde du ikke planlagt å selge, regner jeg med)? - Hvorfor hadde du tenkt til å kjøpe deg inn igjen på 3.10? Hvorfor forventer du at prisen skal øke igjen derfra, og ikke synke videre eller holde seg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det noen som har kjørt noen korrelasjonsanalyse mellom oljepris og oljeaksjer? For eksempel QEC? Eller Statoil? Jeg vurderer en trade i en oljeaksje på et opportunt tidspunkt i nær fremtid. Innbiller meg en nedtur i oljeprisen herfra, så tenker eventuelt å posisjonere meg i en oljeaksje ved neste opptur. QEC gir sexy svingninger, men likviditet kan bli et problem. Holder en knapp på Statoil for maksimal gearing. Lenke til kommentar
Sir Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det noen som har kjørt noen korrelasjonsanalyse mellom oljepris og oljeaksjer? For eksempel QEC? Eller Statoil? Jeg vurderer en trade i en oljeaksje på et opportunt tidspunkt i nær fremtid. Innbiller meg en nedtur i oljeprisen herfra, så tenker eventuelt å posisjonere meg i en oljeaksje ved neste opptur. QEC gir sexy svingninger, men likviditet kan bli et problem. Holder en knapp på Statoil for maksimal gearing. Hvorfor ikke bare shorte olje? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Øker beholdningen for samme pris? Vel, så klart. Hvis du får rett. Det jeg mente: - Hvorfor hadde du tenkt til å selge på 3.30? Mao., hvorfor var aksjen ikke verdt 3.30 for deg (hvis den var det hadde du ikke planlagt å selge, regner jeg med)? - Hvorfor hadde du tenkt til å kjøpe deg inn igjen på 3.10? Hvorfor forventer du at prisen skal øke igjen derfra, og ikke synke videre eller holde seg? Jeg så at den startet lavere enn den sluttet i går og begynte å synke. I sammenheng med den canadiske aksjen (de er også notert på børsen i Toronto) som ikke beveget seg særlig oppover i går fryktet jeg at den skulle fortsette nedover i dag og ville selge meg ut høyest mulig for å smette inn igjen lavere. Kursen var ca 3,30 da jeg innså dette, men den var såpass volatil at salgsordrene jeg la ut ble for høye etterhvert som kursen begynte å synke. Til slutt så gav jeg opp. At jeg skulle kjøpe meg inn på 3.10 var ikke planlagt, men ser i ettertid at det hadde vært der jeg sannsynligvis ville kjøpt meg inn igjen dersom jeg klarte å selge meg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå