Twinflower Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Gikk inn på 1.20 forrige uke. Håper at resultatet av siste strømningsmåling blir offentliggjort i dag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Noen som er inne i NPRO? Kan bli spennende. Endret 15. august 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 NOM melder om underskudd i Q2, akkurat som forventet. De har kapital frem til desember i år. Emisjon kommer etter Engebø-godkjenning som er forventet i løpet av neste måned (f.o.m. 2 uker til). Kursen åpnet i dag rundt 1.14 som har vært støttelinjen de siste 6 dagene, også tidligere motstandslinje som ble brutt 21.07. Aksjen nærmer seg oversolgt på kort sikt. Skal man inn i aksjen tror jeg nå er det beste tidspunktet. Jeg ble overrasket over at den falt såpass på en helt forventet melding? Ellers er det nok greit å ha kapital fremover ja.... Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva står forkortelsen f.o.a. for? Engelsk forkortelse jeg fant i kvartalsrapporten til et forsikringsselskap. Eksempler: "Premiums earned f.o.a" og "Incurred claims f.o.a." Lenke til kommentar
delfin Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva står forkortelsen f.o.a. for? Engelsk forkortelse jeg fant i kvartalsrapporten til et forsikringsselskap. Eksempler: "Premiums earned f.o.a" og "Incurred claims f.o.a." Funding Opportunity Announcement ...? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva står forkortelsen f.o.a. for? Engelsk forkortelse jeg fant i kvartalsrapporten til et forsikringsselskap. Eksempler: "Premiums earned f.o.a" og "Incurred claims f.o.a." Funding Opportunity Announcement ...? Takk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Tok en risk og lastet opp til 125k i denne i dag. Blir spennende Vel, opp 48% i skrivende stund. Det er nesten ikke volum nedover hos kjøperne. Skal du tjene på denne nå må du nesten legge ut en post i øvre siktet og vente på at kjøperne plukker. Eller hva er planen? Blir det champagne til frokost i morgen? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Tror jeg blir sittende jeg Fremdeles mye bra som kan skje! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 NOM melding: DNV GL has made a review of the data from the last measuring period from6 May till 5 August 2014. The results show that the current velocitiesin the deposition area are in line with previous periods, showingmoderate currents in the deep parts of the fjord. Nå blir det spennende! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Tja... *alle* *visste* jo dette, så spørs hvor stor reaksjonen blir. I cecon derimot. Der snakker vi spenning! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call! Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call! Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også. Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54. Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min. På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call! Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også. Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54. Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min. På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning. Hegnarforumet har bare tro på aksjene de selv sitter med. Den eneste grunnen til at folk skriver innlegg på hegnar er for å få opp verdien på aksjene sine. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call! Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også. Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54. Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min. På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning. Hegnarforumet har bare tro på aksjene de selv sitter med. Den eneste grunnen til at folk skriver innlegg på hegnar er for å få opp verdien på aksjene sine. haha, enig i den. Samme med de som snakker dritt om aksjer. De vil inn, men til en lavere kurs. Dog, noen er saklige og presenter teorier basert på tall, gjeld, fremtidig inntekt fra kontrakter etc. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Man finner noen gullkorn (i positiv forstand) på Hegnar, men sett i forhold til støyen er det nesten ikke noen hensikt å lese. Det verste (hvis man ser bort i fra brukergrensesnittet som er fra forrige årtusen) er at administratorene/moderatorene der overhodet ikke er tilstede. XI er uendelig mye bedre. Kun sakligheter der inne. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Nei, det er ikke bare støy på hegnar. Bare se på AKPS-trådene. Der er mange saklige og godt funderte innlegg. Man må bare lære seg å skille klinten fra hveten Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har så vidt nevnt dem tidligere i tråden, men jeg tar dem opp igjen - et selskap som raser på Axess. Serendex Pharmaceuticals (SENDEX). Alle børsmeldinger og alle tall er som forventet - de taper godt med penger, som planlagt. Falt over 10 % i går, og ved stenging ligger kursen på 8.00. Det er ørsmå volum det er snakk om foreløpig, så jeg kjøper ikke før jeg ser hvilken vei kursen tar i åpningstimene. Jeg går ikke inn med mer enn jeg har lyst til å tape - det er alltid risiko med slike miniselskap. Har ikke bestemt meg for om jeg har "råd til å tape" 2000 eller 3000 aksjer... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Når dere følger aksjer, hva bruker dere da? Jeg har brukt netfonds, men kunne tenkt meg litt mer informasjon. Vurdert å lage et excel ark, men tror jeg hadde trengt en mal å jobbe utifra.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Det er Hegnar.no jeg pleier gå inn på. Der er det jo netfonds også, pluss en del annet. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg liker Nordnet. Der får man live kurser og ordredybde etc gratis når man har laget konto der. De gir også intrakreditt (bare spør pifler og så vidt jeg forstår så kan du ta ut gevinst og re-investere uten å skatte av beløpet du tar ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå